Videokaart driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Goedenmorgen,

Ik heb vandaag even Win7 op mijn Windows Vista laptop gezet, maar nu heb ik 1 probleem. Mijn laptop loopt nu op een VGA videokaart, terwijl ik weet dat hij een Nvidia GeForce 8400M heeft, ik heb driver sp57634 en sp50154, maar die zeiden beide dat ze geen software konden vinden..

Op Windows vista daarintegen werkte het allemaal heel smooth.

Alvast bedankt ..

Ik heb een tijd geleden ook Windows 7 op een laptop geïnstalleerd met een nVidia GeForce 8400M. Ik heb toen gekozen voor het Windows-stuurprogramma voor deze videokaart (uit de lijst met al in Windows aanwezige stuurprogramma's).

Volgens nvidia moet je deze hebben uitgaande van een 32bit win7.

@50tobiastheebe Waar mag het stuurprogramma dan staan van Windows?

@jackall Ik ga hem is proberen.

Rechtsklikken op videokaartstuurprogramma in Apparaatbeheer > Eigenschappen > tabblad Stuurprogramma > Bijwerken > Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken > Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer > evt. Compatibele hardware weergeven afvinken, bij Fabrikant NVIDIA kiezen en vervolgens kun je in de lijst rechts het stuurprogramma NVIDIA GeForce 8400 (Microsoft Corporation - WDDM v.1.1) vinden.

Hoe kan ik je ooit bedanken omg het werkt, en me hp scherm werkt ook meteen dr mee die ook neit werkte omdat geen idee maar hij werkt nu wauw hulde aan jou!!

Ik ben blij voor je dat het gelukt is! :thumb:

P.S.: Vergeet niet op 'Vraag is opgelost' te klikken! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan