Videokaart drivers kunnen niet geinstalleerd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelet op wat Everst zegt, denk ik toch sterk aan de 315, maar oke, als dat niet wil, dan misschien toch maar de 650 ?

Opnieuw geformatteerd, xp geinstalleerd, AGP geinstalleerd.

en wat denk je? noch 650 noch 315 wil installeren. Precies als voor het formatteren. Of ik doe iets structureel fout of deze comp gaat weer es terug naar de fabrikant :(

Je zal vanaf vanavond vanaf 2000 uur geen antwoord meer van mij krijgen, ik ga vroeg slapen ivm met vroeg op morgen ivm met een vakantie.

ik denk dat het idd een hardware probleem is. ik stuur m gewoon weer op, er zijn namelijk nog wel meer dingen fout zoals regelmatig vastlopen ivm te hoge temperatuur (denk ik) en het niet meer kunnen opstarten in veilige modus. Als dat soort dingen na een formattering van de harde schijf gebeuren moet het haast wel een hardware fout zijn. Tis alleen nogal vervelend, omdat ie een half jaar geleden al een nieuw moederbord heeft gekregen, omdat ie toen ook vastliep bij het opstarten van windows. het probleem is gewoon dat ik het graag zelf wil oplossen en ook niet dat ding voor een paar weken kwijt wil.

in ieder geval bedankt voor alle hulp en prettige vakantie,

gr. helene

wat heb ik ondertussen gedaan; met behulp van de helpdesk eerst met fdisk /mbr de schijf opnieuw geformatteert en toen met de recovery cd de computer naar de aankooptoestand teruggebracht. heeft dit geholpen? nee; hij loopt weer vast in het windows opstartscherm; de reden waarom ik was begonnen met *****n...
ik ga een dezer dagen maar weer es bellen met de helpdesk, maar ik denk niet dat een vervolg in deze topic op zn plaats is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan