Videokaart drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

rIVENJE

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuwe laptop ontvangen met daarin de Nvidia GeForce 8600M GT,
alleen de laptop ziet dees enkel als een nieuwe hardware maar kan hiervoor geen drivers vinden. Everest laat duidelijk zien dat de kaart er wel degelijk in zit, maar geen van alle nvidia drivers werken. Hij blijft maar draaien op de standaar vga-kaart. Hoe los ik dit op? :p

Alvast Bedankt.

Misschien helpt het als ik vermeld dat ik hem zelf in elkaar gebouwd heb. Maar goed, het lijkt mij iig sterk dat de kaart niet goed zit oid.

Jeetje, een laptop zelf gebouwd.
Waar koop je een systeemkast voor een laptop ?

Geef alle informatie over jouw probleem, zodat de mensen op Helpmij je kunnen helpen.

Tja, wat wil je weten? Ik heb via via alle losse onderdelen kunnen kopen, en vervolgens die op een intel training in elkaar gezet (weet dus bijna zeker dat alles goed zit).

Zowiezo de zin: Ik heb vandaag mijn nieuwe laptop ontvangen maakt niet echt duidelijk dat je een laptop zelf gebouwd hebt.

Heb je een CD rom van het Mobo met ook de grafische drivers ?
Meestal moet je deze via een setup eerst de software installeren en na een herstart wordt de kaart herkend en geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Op het moment heb ik die cd niet, als ik hem krijg is dat aankomende week. Maar als ik in everest mijn laptop bekijk, staat als vidkaart de standaard kaart en als 3d acceleratie mijn nvidia vidkaart aangegeven.

Hoi !

Tja, da's toch logisch ?

Als je niet eerst de chipsetdrivers van je mobo installeert kun je ook geen nVidia-driver installeren, en valt Windows terug op de standaard driver.

Hebben ze je zeker vergeten te vertellen op de Intel training !!

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan