Videokaart en beelscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appie70

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Hallo,

Even een vraagje over mijn beeldscherm en mijn videokaart.
ik heb namelijk een lcd monitor: Acer LDC monitor AL1951 en een grafische kaart: HD radeon 4770.
Het probleem is dat het wel een tijdje duurt om spelletjes te maximaliseren en het gaat zelfs ook nog traag (fps komt dan rond de 20) :shocked:
Ik dacht dat het aan mijn andere hardware lag ( ram,moederbord, processor etc) dus die heb ik ook maar laten vervangen maar het heeft niet echt geholpen.
Kan het zijn dat mijn monitor te oud of te klein is? of is de videokaart gewoon langzaam? het was best wel een dure trouwens en niet zo oud.:cool:

Gr. Appie

Goedenavond,

Welkom op Helpmij,

Misschien is het ook even makkelijk om de hardware te vermelden voorat we een oplossing hebben.

en over wat voor spelletjes hebben we het dan internet of iets wat fanatieker

Bedankt voor de snelle reacties :D

Alle spelletjes die gemaximaliseerd moeten worden langzaam in beeld gebracht en spellen die een lage fps hebben.. - dan is het bij World of warcraft, CoD black ops ( bij sommige maps) - spelletjes op internet.
Bij world of warcraft heb ik het nu wel uitgezocht - je kan daar verschillende graphic opties aanpassen aan jouw voorkeur.
Bij view distance gaat het heeel erg lagg 3-7 fps - ook alle andere opties die met distance te maken heeft.

videokaart :ATI radeon hd 4770
Processor : Amd Athlon II 4x 630
Moederbord :M7a78L-M LE
RAM : 4gb
En dan nog die oude beeldscherm die ik boven had vermeld maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft :D

Laatst bewerkt:
Hoi,

Is bij het wijzigen van het systeem de drivers wel opnieuw geïnstalleerd van de videokaart?

Ja, ik was toen overgestapt van windows xp naar 7 dus dat moest wel :D

Even terug naar mijn vraag.
Het kan toch niet aan het beeldscherm liggen?
Dit vraag ik omdat ik alles op 1280 x 1024 resolutie zet ( ook mijn bureablad) terwijl mijn beeldscherm eigenlijk 1024 x 728 is
Dit kan toch geen gevolgen hebben of toch wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan