videokaart en filmbestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

somshulpnodig

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
Hallo,

Mijn eerste vraag hier als nieuw lid.

Onlangs heb ik mijn ATI Radeon 2600 driver een update gegeven.
Na veel problemen bij deze update is het mij eindelijk gelukt.
Maar vervolgens begon er een ander probleem, waarvan ik niet zeker weet of het er mee te maken heeft, maar ik heb zo'n vermoeden.
Al mijn videobestanden zijn opeens van een lagere kwaliteit. het beeld is veel grover.
Nogmaals gaat het hier alleen om de videobestanden, de beeldschermkwaliteit is verder in orde.

Ik ben op dit moment weer met de driver bezig, ik hoop dat het niet betekend dat hij kapot is.
Iemand een idee wat er aan de hand is?

Alvast bedankt

Hoi,

Als je gewoon wel goed beeld heb zal de kaart niet stuk zijn maar zal het ergens een instelling zijn die niet goed staat, heb je trouwens de resolutie wel goed gezet?

Modag

Ps welkom op Helpmij

De beeldschermresolutie is goed.
Wat ik trouwens ook net merkte is wanneer ik de video die ik afspeel op volledig scherm zet, de video opeens vertraagd gaat afspelen.

Ik heb al rondgekeken op verschillende fora, maar dezelfde problematiek ben ik nog niet tegengekomen.

Hoi,

Welke programma gebruik je om de video af te spelen?

Modag

Ik het het zowel met Window media player als GOM player geprobeerd.
Verder is er ondertussen iets nieuws bijgekomen. Toen ik mijn ATI product opnieuw moest registreren kwam er een bericht dat er geen ATI producten op mijn computer waren gevonden.
Dus ipv een update te hebben beweerd hij dat ik nu niks meer heb???

Hoi,

Als je 1x hebt geregistreerd hoef je dat geen tweede maal te doen dus probeer hem nu is zonder registratie te installeren .
Het is trouwens niet verplicht om te registreren hoor.

Modag

Ik heb systeemherstel gedaan en nu is de videokwaliteit weer een stuk beter, al is het nog steeds niet zoals het eigenlijk was.
voorlopig laat ik het maar zo.
In ieder geval bedankt voor je hulp!

Heb je ook geprobeerd om de drivers voor je ATI 2600 helemaal te verwijderen en dan de nieuwste drivers van de site af te halen en te installeren?
Misschien is er iets niet goed gegaan met de installatie, aangezien je zegt dat je de melding krijgt dat er geen ATI producten gevonden kunnen worden..

hoi,

Als ik dat doe en het gaat weer mis, is zoiets dan nog ongedaan te maken?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan