videokaart fifa 09

• Onderwerp starter Onderwerp starter yap
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
hoi,
Ik heb een probleempje. Ik heb fifa09 net geinstalleerd, alleen dan krijg ik een melding in het frans.
'FIFA 09 ne prend pas en charge votre carte graphique. Reportez-vous au fichier LisezMoi pour connaitre la liste des cartes graphiques compatibles '
Volgens mij heb ik een andere videokaart nodig. Kunnen jullie mij daar bij helpen.
Ik heb:
acer veriton 7600G.
1272mb ram
Processor pentium 4 CPU 2.66GHz
DirectX 9
Mij maakt de prijs van de videokaarten niet uit, want ik wil gewoon even kijken welke er op mijn pc zouden kunnen.

Alvast bedankt,

hoi,
Ik heb een probleempje. Ik heb fifa09 net geinstalleerd, alleen dan krijg ik een melding in het frans.
'FIFA 09 ne prend pas en charge votre carte graphique. Reportez-vous au fichier LisezMoi pour connaitre la liste des cartes graphiques compatibles '
Volgens mij heb ik een andere videokaart nodig. Kunnen jullie mij daar bij helpen.
Ik heb:
acer veriton 7600G.
1272mb ram
Processor pentium 4 CPU 2.66GHz
DirectX 9
Mij maakt de prijs van de videokaarten niet uit, want ik wil gewoon even kijken welke er op mijn pc zouden kunnen.

Alvast bedankt,

ik speel fifa09 met 7300gs, dus ik denk niet dat het aan je videokaart ligt

De franse melding zegt : FIFA 09 biedt geen ondersteuning voor uw grafische kaart. Zie het Leesmij-bestand voor een lijst met compatibele grafische kaarten

en over je videokaart, met een nvidia geforce 6600 kun je al veel spellen draaien, fifa onderandere

De franse melding zegt : FIFA 09 biedt geen ondersteuning voor uw grafische kaart. Zie het Leesmij-bestand voor een lijst met compatibele grafische kaarten

en over je videokaart, met een nvidia geforce 6600 kun je al veel spellen draaien, fifa onderandere

meschien heeft hij niet de goede drivers. of geen drivers.

wachtens even, volgens mij is het geen nvidia 7600g maar gewoon een andere graka(onbekend!), in dat geval licht het wel aan jou graka

de moeite niet waard om hier een ander kaart in tezetten

maar 3 pci slots en een 200 watts voeding

Zou ik er niet een nvidia geforce 6600 in kunnen zetten?

tnx alvast,

neen

nogmaals je hebt maar 3 pci sloten

en dat is oud
je kunt wel een pci kaartje zetten maar of dan fifa09 redelijk speelbaar is betwijfel ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan