Videokaart geeft probleem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauzemenu

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Hallo

ik heb gister een nieuwe videokaart gekocht het gaat om de volgende videokaart : Geforce NX6200AX. Ik heb deze erin gezet en de drivers geinstaleerd. hij geeft aan dat ie correct werkt, ik had het eerste uur nergens last van maar daarna liep me pc vast. Ik opnieuw opgestart daarna liep die achter me kaar vast.

ik starte toen opnieuw de pc op en wou inloggen op me account en toen bleef die daar hangen na een uur stond er nog gegevens worden geladen. Ik weer opnieuw opgestart en toen deed ie het weer. ik had hiervoor een standaard videokaart erin die er vast inzit.

Nu is mijn vraag kan dit te maken hebben met me videokaart ?

Mijn Systeem: AMD Athlon 64 1800 Mhz

Kan ook te maken hebben met de videodrivers. De geven vaker problemen.

Start een in de veilige mode. Als het dan wel werkt ligt het probleem bij de drivers van je videokaart. Dan eens nieuwere of juiste oudere drivers proberen te installeren.

Als de veilige mode werkt dan in deze mode Driver Cleaner downloaden om de huidige drivers goed te verwijderen.
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745

Daarna Pc opnieuw opstarten en andere drivers proberen.

ik heb dus de driver van mijn oude video kaart verwijderd , me onboard. Toen heb ik opnieuw me Geforce kaart geinstaleerd en hij herkende hem alles was dus goed. Maar nu loopt me pc nog steeds vast :S .. ik snap er niks meer van

Je moet niet alleen de driver van je oude videokaart verwijderen maar juist ook de driver van je nieuwe kaart. Aangezien dat nu de actieve kaart is levert die mogelijk problemen.

Dus die ook even verwijderen en daar juist nieuwe of oudere drivers proberen te installeren.
Via Driver Cleaner deze verwijderen.

ik heb gister me pc leeg gehaald en windows opnieuw geinstalleerd , toen de driver van me nieuwe videokaart geinsteleerd. Maar ik heb nog steeds het probleem dat me pc helemaal vast loopt zeker als ik een game speel

Maar ik lees niet dat je andere drivers hebt geprobleerd. Als je dezelfde hebt gebruikt en het probleem zit hem in die drivers dan los je het probleem dus niet op.

Vragen
1. Heb je andere drivers geprobeerd.
2. Wat gebeurt er als je in de veilige mode werkt, loop de pc dan ook vast.
3. Loopt de PC ook vast als je geen game aan het spelen bent.

Probeer in je reacties ook antwoord te geven op vragen of aangedragen oplossingen. Nu blijven we de dingen herhalen. Bedenk dat wij niet kunnen zien of ervaren wat je wel kunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan