Videokaart geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazovicpsv

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Berichten
816
Hallo,


Ik heb een vraagje! Hoe kan ik het geheugen van mijn videokaart vergroten? Ik heb een screentje gemaakt!
Wat is het totaal grafisch geheugen? En het toegewezen videogeheugen? Verschilt er iets tussen die twee?
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    99,3 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Hoi

dit moet je aanpassen in je bios.
daar heb je als goed is een optie voor shared oid.
De kart heeft zeld al 512mb .dit zou al voldoende moeten zijn.alles wat je extra toewijst wordt gebruikt van je normale geheugen.
 
Laatst bewerkt:
Geen handleiding meer van je systeem??Of zoek die even op het www.

Maar ik zou als jou was niet eens doen btw
 
Waarom niet doen? En wil je een linkje naar een handleiding geven? Ik heb niets gevonden.
 
Ik heb gekeken. Daar staat niet in hoe je een 9600 GS moet overclocken
 
Het heeft ook helemaal NIETS met overklokken te maken, dat kan helemaal niet met een laptop.

Het gaat om het toewijzen van je videogeheugen te maken in de bios.
 
Geen idee waar ik dat kan vinden.

Maar die toegewezen blabla-ruimte, kan ik die toevoegen aan het geheugen van mijn videokaart?
 
Geen idee waar ik dat kan vinden.

Maar die toegewezen blabla-ruimte, kan ik die toevoegen aan het geheugen van mijn videokaart?

Nee, je kan (meestal) meer geheugen aan je videokaart toewijzen, maar zoasl Frankwannet al zei: dat gaat dan van je interne geheugen of dus je schiet er weinig mee op
 
Als ik dan 512 mb meer toevoeg, en dus minder intern geheugen heb, zou dat dan in mijn voordeel werken of niet? P.S. Ik heb nu 3 GB intern
 
Vista home premium 32 bit. Als ik overstap op 64 bit dan heb ik meer intern geheugen. 4 GB. Dat klopt toch. Ik dacht at dat een fout was oid.
 
Vista home premium 32 bit. Als ik overstap op 64 bit dan heb ik meer intern geheugen. 4 GB. Dat klopt toch. Ik dacht at dat een fout was oid.

Door over te stappen op 64 bit krijg je niet meer geheugen hoor!!!!
64 bit kan met meer geplaatst geheugen werken, dat is even wat anders.

In dit geval niets veranderen, want dan krijgt Vista zelf te weinig gehuegn om soepel te werken
 
Nee zinloos. Wanneer het er om gaat dat je op die laptop goed wilt gamen, kun je dat helemaal wel vergeten.
 
Daarbij...512mb voor een videokaart/chip is gewoon voldoende.
Waarom had je eigenlijk meer geheugen willen toewijzen??
 
Gewoon... In GTA IV Staat 400/512 mb usage. ik wou wel eens 600/750 ofso hebben.
Maarja, Dit topic kan dicht
 
Gaat alleen maar tegenstrijdig werken.
en gta4 op een laptop met een 9600m tja.....verwacht geen wonderen daarin.

succes
 
Ha. Op mijn Medion Akoya P8610 gaat alles perfect. Game Booster en volledig gepatcht! Kan nu niet beter! Alles op high!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan