videokaart gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

megarainman

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Ik zoek een grafische kaart waarmee ik op twee beeldschermen kan werken.

Wie kan mij zo'n grafische kaart aanbevelen? budget is rond de 100€.

Alvast bedankt!:thumb:

thnx voor de link viper706, heeft iedere videokaart dit bijna al standaard?

ik heb al op verschillende webwinkels gekeken en daar zie ik inderdaad twee aansluitingen staan achteraan de videokaart, maar de ene aansluiting lijkt me groter dan de andere... of vergis ik me nu?

kun jij een aanbevelen, viper706?

Ligt eraan waarvoor je hem wilt gebruiken, als je er ook mooie graphics in spellen mee wilt hebben red je het niet met je huidige budget...

Het mooiste is er een met twee DVI aansluitingen, meestal echter de normale vga met evt een DVI ernaast

dus: vga: voor normale monitoren en tft's
dvi: voor digitale aansluiting op een tft scherm
tv-out: voor de tv uiteraard

bedenk eerst eens welke monitoren je wil aansluiten en zeg het even hier, kunnen we beter helpen

groeten

thnx voor de reactie techie...

het zijn twee normale CRT schermen: allebei 17"

Geplaatst door Tha Devil
Ligt eraan waarvoor je hem wilt gebruiken, als je er ook mooie graphics in spellen mee wilt hebben red je het niet met je huidige budget...

is niet om spellen te spelen... vooral om op ene scherm Internet te openen en op andere scherm gewone software (office, PSP8,..)

Hey megarainman, je moet wel eerst weten welke uitgang bij je videokaart past natuurlijk :p
(anders gaat het heeeel moeilijk worden ;)
Dan zou ik gaan voor een aardige Nvidea geforce kaart.

De gainward 6600GT GS GLH, heeft 2 dvi-uitgangen.

je kan die pakken om met 2 beelschermen te spelen

p.s. er zitten 2 ehhh dingetjes erbij, die van je DVI uitgang een VGA uitgang maken.

p.s.s wat voor mobo heb je? AGP of PCI-E? kan ook handig zijn in het zoeken naar videokaarts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan