Videokaart goed genoeg voor spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchResistance

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2014
Goede middag allemaal,

Voordat ik de vraag hieronder stel zal ik mij eerst even voorstellen.
Ik ben Martijn, 23 jaar oud en hou van fietsen en gamen.
Ik weet iets van computers en internet af, maar vergeleken met vele op dit forum stelt het niks voor. Daarom hoop ik dat iemand mij kan helpen.

Ik zou graag willen weten of mijn videokaart voldoet aan de volgende eisen aangezien ik de andere kaart niet ken.
Ik gebruik een laptop voor spellen, studie en werk.

Eis:
Graphics: Nvidia GeForce 8800 512 MB, ATI Radeon HD 3850 512 MB

Mijn kaart
Nvidia GeForce 410M GPU 1GB

Ik weet dat ik hier verkeerd zit m.b.t. cores, maar in de regels stond dat je niet twee topics moet maken voor hetzelfde probleem.
Als het klopt zou mijn processor ( Intel Core TM i5-2410M, 2.3 Ghz) dit spel moeten kunnen draaien. (Eis >> Processor: Intel Core 2 Duo)

Normaal gebruik ik system requirements lab, maar daar staat het spel niet / nog niet op.
Mocht iemand mij kunnen helpen met deze noobie vraag zou dat heel fijn zijn.

Met vriendelijke groet,

Martijn

je videokaart is zwak en komt niet in de buurt van geforce 8800 en Die AMD videokaart is DDR2 en jou videokaart is DDR3 dus dat scheelt weer
en je processor zit wel goed.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de zeer snelle reactie gast0444.
Erg jammer om te zien dat mijn videokaart het niet aankan, maar ik had het eigenlijk kunnen verwachten als ik terugdenk. Mijn laptop is momenteel meer als 3 jaar oud.
Nogmaals bedankt en een fijne dag toegewenst.

Laatst bewerkt door een moderator:
je weet maar nooit, als het gaat om spellen die 2/3 jaar oud zijn zoals MW2 dan zou je best met die specs bijna max settings spelen

mijn oude laptop met geforce 105m kon mw3 zelfs aan op hooge settings

Ik had gehoopt dat ik met minimale specs zou kunnen spelen. Hoe hoger hoe beter natuurlijk, maar als het niet is dan niet. Helaas gaat het helemaal niet en bewaar ik het spel (titel) voor als ik een betere laptop nodig heb. Eerst deze opgebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan