Videokaart goede verhouding prijs / prestaties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond ,

Volgens mij is de 4890 nog wel even sneller als de 5770 maar ondersteund hij geen directx 11 en gebruikt wat meer stroom maar als dat geen probleem mocht zijn is het een redelijk alternatief heb er zelf twee draaien in crossfire maar de 5770 is de de zelfde prijs toch ongeveer zie hier

Goedenavond ,

Volgens mij is de 4890 nog wel even sneller als de 5770 maar ondersteund hij geen directx 11 en gebruikt wat meer stroom maar als dat geen probleem mocht zijn is het een redelijk alternatief heb er zelf twee draaien in crossfire maar de 5770 is de de zelfde prijs toch ongeveer zie hier

Maar die kaart van die website is dat wel een goed kaart?
Omdat er ook duurdere 4890 zijn...

Hoi,

Ja hoor dat merk ook vaak gebruikt en eigenlijk nooit problemen mee gehad en van de 5770 zijn er ook duurdere dus dat blijft lood om oud ijzer.
Maar je voeding is zwaar genoeg?

Hoi,

Ja hoor dat merk ook vaak gebruikt en eigenlijk nooit problemen mee gehad en van de 5770 zijn er ook duurdere dus dat blijft lood om oud ijzer.
Maar je voeding is zwaar genoeg?

Draai nu nog de 4350 1GB xD

Heb 300W ongeveer (die trekt hem niet xD)
Ik schaf dan nog wel een nieuwe voeding aan...

Hoi,

Ja dat zal je dan ook moeten doen maar dat geldt ook voor de 5770 dus geen verschil daar tussen.

Mag ik ook vragen hoe de rest van je pc eruit ziet?

Een goede grafische kaart s wel leuk, maar als de rest van je hardware achterblijft, is het zonde, dan benut je de volle kracht van de kaart niet.

Je hebt een 300W voeding, dat lijkt me te wijzen na een standaard medion / hp / acer ect. pctje

Mag ik ook vragen hoe de rest van je pc eruit ziet?

Een goede grafische kaart s wel leuk, maar als de rest van je hardware achterblijft, is het zonde, dan benut je de volle kracht van de kaart niet.

Je hebt een 300W voeding, dat lijkt me te wijzen na een standaard medion / hp / acer ect. pctje

Mijn Systeem:
> Moederbord : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD 790XT-G45
> Chipset : AMD 790X
> Processor : AMD Phenom II X4 955e @ 3200 MHz
> Fysiek Geheugen : 2048 MB DDR2
> Videokaart : ATI Radeon HD 4350 1024MB
> Harde Schijf : Seagate ST31000322CS (1TB)
> DVD-Rom Station : BENQ DVD DD DW1640
> Monitor Type : Acer AL1751 - 17 inches
> Netwerkkaart : RTL8168/8111 PCIe Gigabit Ethernet Adapter
> Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 3
> DirectX : Versie 9.0c

En mocht je nog meer willen weten, dan hoor ik het wel...

;Daar voldoet die 5770 perfect in :thumb:
Ik had er aan andere pc achter verwacht.

Andere voeding en kaart erin, dan kun je weer los ;)

Ik zou hier toch ook wel iets aan doen:

Fysiek Geheugen : 2048 MB DDR2

2Gb erbij lijkt me wel op zijn plaats!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan