Videokaart herkend 2e monitor (TV) maar geeft geen beeld en geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

dnmw2705

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Instelling.jpgHallo,

Al eerder heb ik om hulp gevraagd op dit forum, maar ben er nog steeds niet uit. Mijn probleem:

Sinds maart 2011 heb ik Samsung LCD TV, via mijn laptop kon ik met een HDMI kabel het beeld van mijn laptop op mijn TV krijgen, maar kon....

Ik heb het een hele lange tijd niet meer laptop op de TV aangesloten, en toen ik het weer probeerde herkende mijn laptop hem wel, maar ik krijg geen beeld en/of geluid.

Ik heb een videokaart van AMD, een Mobility RADEON HD 4200. En mijn TV is een Samsung LE32C530.

Als ik hem pc opstart, met de kabel erin zie ik het beeld van het opstart scherm (windows starten) en als die in het gebruikers menu komt dan stopt de TV met beeldleveren en zegt die: Controleer de stroomtoevoer en kabelverbindingen van de apparaten en controleer de bronselectie.

Ik weet me geen raad meer. Het kan ook een instelling zijn, maar ik heb volgens mij alle instellingen al geprobeerd.

Alvast bedankt

Misschien moet je het niet via die ATI software doen, maar gewoon via de windowsfunctie: rechtermuisknop op bureaublad en dan naar eigenschappen voor windows xp en naar schermresolutie voor windows 7, daar zitten ook opties voor een tweede beeldscherm. Kijk even of dat werkt.

Dat had ik ookal geprobeerd, maar dan blijft die zeggen dat die hem niet kent, de TV beneden zegt: Ondersteund videosignaal niet (een Philips)

Toch bedankt voor de tip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan