videokaart HP dc 5700

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik64

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Ik ben in het bezit van een HP dc 5700 microtower PC. Onboard videokaart. Mijn zoon wil mijn PC over nemen maar dan zal er een andere videokaart in moeten. Hij speelt vooral call of duty 3 en dat werkt nu niet. Via de HP site kom ik niet verder.
Via twee computer bedrijven kom ik ook niet verder. Die zeggen gewoon dat het niet kan :(
Gevoelsmatig klopt het volgens mij niet aangezien er wel een PCI E slot in de computer zit.Dan moet er toch een kaart in kunnen:)
Wie kan mij van advies voorzien ?

Via de HP site lees ik wel dat deATI Radeon HD 2400XT (256 MB DH) PCIe grafische kaart (KD060AT) in de dc 5700 small forum factor PC kan. Hiermee moet volgens mij call of duty gespeeld kunnen worden maar past hij ook in de dc 5700 microtower ?

Laatst bewerkt:
Er zit een PCI Express x1-slot in.
De meeste nieuwe videokaarten zijn geschikt voor een PCI Express x16-slot.
Het kan volgens mij wel in een PCI Express x1-slot alleen benut je de volledige capaciteit van de nieuwe videokaart niet volledig, aangezien de bandbreedte een stuk minder wordt.

Verder zal er een nieuwe voeding in moeten, want 300W is te weinig. Minimaal moet je dan denk aan een goede 500W-voeding.

Ik heb twee kaarten in het slot gehad maar dan geeft hij direct een foutmelding
922 dat het slot niet geschikt is

Klopt, die pci-e kaart kan niet in het pci-e 1x slot.

Het zal een pci kaart moeten worden.

Heeft er iemand dan ervaring met een model wat in deze kast draait ?
Alvast weer bedankt ............... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan