videokaart hp

Status
Niet open voor verdere reacties.

donderkontje

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2015
goedendag ik heb een hp platte desktop gekocht 2dehandsje daar zit een videokaart in volgens mij (als ik beeldshermadapter neem? ) intel (r) Q45/Q43 express chipset (is dat een plat vierkantje? )...nu wil mijn zoon dus minecraft spelen en dat gaat niet met deze kaart....kan ik dit vervangen? upgrade gaat niet want dan zegt hij al nieuwste stuurprogamma mijn dank :thumb:

Hoi,

Een platte desktop is toevallig geen notebook:D geen type plaatje aanwezig?

Hoi,

Zonder type plaatje kijk anders even met speccy die meld over het algemeen wel wat er in de pc aan hardware zit

bedoel je type van de videokaart ??intel (r) Q45/Q43 express chipset of van de pc?

Hoi,

Nee dat begreeep ik wel maar misschien dart er een mogelijkheid is om een losse kaart in te bouwen vandaar het algemene type plaatje of moederbord dan kunnen we daar op kijken

pc.jpg

is het dat vierkantje zwarte kaartje? met intel erop? dacht altijd dat een videokaart groter was met zo"n slee eraan die je erin klikt (leek):d

Nope, een onboard grafische chip is gebakken op je moederbord. Zoals in uw geval.
Wij worden met die plaatjes niet veel wijzer, doe eens een scan met de eerder geopperde speccy.
A.d.h. daarvan kunnen wij u verder van dienst zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan