videokaart in deze pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Hallo,

Ik heb een pc gekregen, daar wil ik graag een betere videokaart in, want er zit een in van maar 16 mb, das niks, mijn vraag is, hoe kan ik erachter komen welke videokaarten er allemaal in deze pc passen? Ik zou graag een videokaart van 256mb er in willen hebben. (het hoeft geen dure te zijn, ik kwam deze tegen: Club3D Radeon HD 3450 256MB) past dit?

Pentium 4 1600mhz
Futjitsu Siemens D1321 moederbord
512 mb sdram geheugen
Nvidia vanta/vanta LT 16mb videokaart

alvast bedankt voor jullie hulp

Laatst bewerkt:
Eerste vraag hier is waarom wil je een andere kaart? Waar wil je deze voor gebruiken?

Dan, welk slot heb je op het moederboard? Wanty ik vermoedt AGP en dan gaat de kaart die je noemt niet passen. En inderdaad, agp aansluiting moet je dan hebben.

Vervolgens, welk merk en wattage voeding heb je, want met een nieuwe kaart kan het zijn dat je ook de voeding moet vervangen.

Waarom gaat die 3450 niet passen??
Dit is gewoon ook een AGP kaartje hoor.
Dus als de TS een AGP slot heeft.

Was er even van uit gegeaan dat ze zo rond de tijd van die kaart al over ware op pci en pci-e, vandaar :o

Maar dan nog rest de vraag of het de moeite loont nog geld te spenderen aan deze pc,

Was er even van uit gegeaan dat ze zo rond de tijd van die kaart al over ware op pci en pci-e, vandaar :o

Maar dan nog rest de vraag of het de moeite loont nog geld te spenderen aan deze pc,

pci is ouder dan agp

PCI-E>AGP>PCI

Let op....

het agp slot wat daar inzit is een agp 4x..
trek je conclusies...;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan