Videokaart in nieuw systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarbij zit je met een onboard videokaart. Die zijn over het algemeen totaal niet geschikt om mee te gamen.

Een upgrade zou idd wenselijk zijn. Of inderdaad het eens voorleggen waar je de pc hebt gehaald, eventueel met het voorbeeld uit de wehkamp erbij.

Dank je wel. Ik heb het uitgeprint en ga morgen maar eens naar BCC. Ze geven, volgens hun fijne reclames, altijd de laagste prijsgarantie en zouden het verschil + 25% terugbetalen mocht je hetzelfde item elders goedkoper kunnen aanschaffen. Anders toch maar eens een ander systeem overwegen met BCC .

Of huidige systeem houden en de upgrade doen van het geld dat je eventueel tegoed/vergoed krijgt.

Mocht je nu wel een ander systeem willen uitzoeken, is het misschien een goed idee om eerst hier even te vragen of die pc wel geschikt is voor jou/jullie doeleinden.

Vanmiddag teruggegaan, BCC geconfronteerd met het feit dat dit systeem elders maar liefst 150 euro goedkoper was en er werd gelijk positief gereageerd: zoon kon óf geld terug krijgen óf een ander systeem uitkiezen. Uiteraard ook verteld dat het systeem vreselijk lagt met WoW terwijl gezegd is dat het niet het geval zou zijn.

Hij heeft voor een ander systeem gekozen, zonder bijbetaling:

Packard Bell IMEDIA7000:

Intel Pentium Dual-Core E5200 Processor
4GB DDR2
1TB Sata Hard Disk
nVidia GeForce GT120, 1024MB to 2303 + HDMI
With a LCD Monitor Maestro222WS

WoW nog niet helemaal geinstalleerd, maar ik denk niet dat ie hiermee lagt.

Laatst bewerkt:
denk dat er nog steeds lag komt op hoge resoluties zeker,
ik weet niet precies hoeveel het gekost heeft, maar het is nog zonde van het geld.
maar aangezien er al beslist is, wens ik u succes.

No lag: 60 fps .:love::love:

Zoon superblij........ Ik ook.

Mensen, allemaal hartelijk bedankt voor het advies en meedenken. :thumb::thumb:

Laatst bewerkt:
Houdt er echter wel rekening mee dat als er andere nieuwere games gespeeld gaan worden, de videokaart wederom een probleem gaat worden.

Maar fijn dat nu WOW wel fatsoenlijk draait.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan