Videokaart ineens geen singal

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
494
Hallo.
Ik heb problemen met de computer van mn broer, vanmidag deed hij het nog gewoon, maar om dat hij te heet werd hebben we er een ventilator tegen aan gezet. toen we de computer opnieuwe aan sluiten ( VGA kabel ) gaf het beeld geen scherm er stond '' No signal'', Ik heb hem op een andere monitor gezet, en die gaf het selfde. Wat nu te doen ??
Hij heeft zn computer hard nodig.
Het is Btw een XFX Geforce 6600 GT 128 MB.
Graag Hulp :)

Gr Rick

Kan het ook zijn dat het moederbord het begeven heeft ??
 
Laatst bewerkt:
"No signal" zie je wanneer de videokaart geen signaal doorgeeft aan de monitor. Dus ook bijvoorbeeld wanneer je je videokaart uit je PC haalt. Of wanneer je het videokabeltje los maakt. Dat heeft niets met je monitor te maken. Je monitor is ok en geeft gewoon aan "geen signaal".

Maar wat is dan het probleem?

Dat kan dus liggen bijvoorbeeld aan een los videokabeltje. Of een videokaart die niet goed in z'n slot zit. Of een videokaart die kaduuk is.

Zoek het probleem in eerste instantie dus rond de videokaart en de aansluitingen van de videokaart (naar moederbord en monitor)
 
Laatst bewerkt:
Dankje voor de reactie :)

we hebben vandaag weer wat getest enz,
we hebben de videokaart in mn vaders computer gedaan, en ij gaf beeld, dus de videokaart is oké :)
Nu denkik dat het moederbord of processor het begeven heeft, dat is geen probleem want hij heeft een nieuw systeem besteld ( selfde als ik )
Ik heb de videokaart nu te koop staan :)
ook op deze site, http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=296867

Nogmaals bedankt voor de reactie :D .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan