Videokaart installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Hoi,

Ik heb van een laptop HP pavolioen d6000, er zat vista op. Ik wou er xp op zetten en heb dat ook gedaan. Alleen kan ik nu de drivers niet vinden van mijn videokaart. De drivers die op het website staan werken niet, ik krijg een melding dat het software geen NVidia hardware kan vinden op mijn laptop.

Dit is het link naar de website van HP.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...8&lc=en&cc=us&dlc=en&sw_lang=&product=1842155

Ik heb geprobeerd om met verschillende tools(everest- pc wizzard om naar de hardware te kijken, everest laat niks zien, en PC wizzard loopt vast. dxdiag is leeg, adapter optie is leeg. Ik kan nergens iets vinden, tooltje van nvidia die op hun website staat laat ook niets zien.

Ik hoop dat er iemand mij kan helpen

Groetjes

doet je scherm het? anders is het toch geen probleem?

Je kunt Speccy gebruiken! Dat werkt meestal wel... En anders zoek je bij de specificaties van de laptop wat voor Grafische kaart daarin zit en download je de bijbehorende drivers van de site van de producten van de chip (nVidia of AMD)...

Laatst bewerkt:
Eerst begonnen met het installeren van de chipset driver die op die site gegeven wordt en dan pas na een herstart de vga driver?

Mijn scherm doet het, maar het accelereert niet lekker, als ik op een website zit vloeit het niet lekker als ik scrol. Ik ga speccy proberen, en ja ik heb eerst de chipset drivers geprobeerd, maar kreeg geen resultaat :(

bedankt voor jullie reacties

Eerst dus de chipset en na een herstart de nvidea driver??

Een heb je wel de goede d6000?Er zijn namelijk diverse uitvoeringen van.

Eerst dus de chipset en na een herstart de nvidea driver??

Een heb je wel de goede d6000?Er zijn namelijk diverse uitvoeringen van.

Ik denk het wel, waar kan ik zien of het de goede is, ik denk het omdat de geluidkaart drivers wel gewoon werken.

Owja, en ja eerst chipset, daarna herstart nvidia driver die op 0de hP site staat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan