Videokaart instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurrie100

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Hoi,

Ik heb sinds donderdag een nieuwe desktop; de HP Pavilion p6 2350ed.
Schitterend ding, 3e gen. Intel i7, ATI 7450 etc. Ik dacht nu dus eindelijk fatsoenlijk games te kunnen spelen, maar het viel me een beetje tegen.
Ik speel Euro Truck Simulator 2 en wil ik daar op dit moment snel kunnen spelen zonder haperen, moet ik alle instellingen op laag zetten. Dat deed ik met mijn oude pc uit 2007 met een 2ghz processor en een videokaart van €30 ook al!
Ik zocht vervolgens naar instellingen voor mijn videokaart (bv. Catalyst control center), maar dat heb ik niet. Ook na installeren heb ik geen control center.
Nu vraag ik me dus af of ik nog wat kan doen aan de instellingen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch games goed kan spelen? Ik las altijd dat een i7 aanbevolen werd voor goede games en die heb ik nu.
Wat moet ik doen om er het beste uit te halen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groet,

Jurgen

De hd7450 is geen gamecard, maar het zou wel moeten lukken. Misschien wel niet op max settings.
Trowens, als je die pc gekocht hebt om te gamen dan heb je een echte miskoop gedaan.

Laatst bewerkt:
De processor heeft niet zo veel van doen om games goed te kunnen spelen zoals je nu ondervind, een goede videokaart is het belangrijkste.
Haal de nieuwste drivers op voor die kaart bij AMD, deze zal nu op de aangepaste W7 drivers werken.

Ja, heb de nieuwste drivers al wel gedownload, maar heb nergens een control panel. Is overclocken misschien nog wat?
En nee, ik heb de pc niet echt als game-pc gekocht. Ik speel weinig veeleisende games, alleen simulatie games zoals Euro truck simulator 2.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan