videokaart kapot en dan wisselen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
Berichten
4.993
dit keer geen vraag om hulp maar om info.

als je een videokaart (graka) vervangt moet je de OUDE drivers deinstaleren, kaart eruit nieuwe erin! voila nooit problemen :D

maar stel nu dat je kaart kapot is... waarom neemt hij dan de videokaart WEL meteen (meestal) en zijn mensen zonder onboard videokaart de pineut als ze hem moeten vervangen?

hoe ik op deze vraag kwam: heb hier een oude pc dacht laat ik er een nieuwe videokaart indoen :p normaal gaat dit goed, ik doe de pc aan NIET EENS HET SPLASH SCREEN! ik denk weer eruit... weer onboard aangesloten en drivers gedinstaleert en toen kaart erin en drivers geinstaleerd (wat overigens niet met de cd ging :p die was voortaan zo oud dat ie zijn beste tijd gehad had :p)

en toen deed die het..

wat als ik geen onboard had gehad bedenk ik me nu opeens :p dan had ik de nieuwe kaart eringestoken en maar moeten hopen(wat overigens vaak wel gewoon is) dat hij het deed :p

heb met het vervangen nooit problemen gehad omdat ik altijd eerst driversweeper doe :D
 
Wat als je geen onboard had gehad.!!!???.
Dat was nog geen probleem geweest.
Daar heeft Bill ook aan gedacht.
Daar voor is nou veilige modus.
In veilige modus worden GEEN videodrivers geladen.
De kaart doet het dus altijd,wat voor kaart het ook is
 
Wat als je geen onboard had gehad.!!!???.
Dat was nog geen probleem geweest.
Daar heeft Bill ook aan gedacht.
Daar voor is nou veilige modus.
In veilige modus worden GEEN videodrivers geladen.
De kaart doet het dus altijd,wat voor kaart het ook is

ja dacht ik ook :confused: niet dus....

kaart zal wel kapot zijn xD
bill heeft nooit aan veilige modus gedacht :p ik zeg het je (mijn theorie) veilige modus = windows 95 maar dan de ALLER ALLER eerste (de mislukte) en da viel toevallig zo goed dat hij het erin liet :p

(je hoort niet echt microsoft fan :p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan