Videokaart kapot en geen rechten

Status
Niet open voor verdere reacties.

probleembje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Hallo allemaal,

Ben nieuw op het forum, maar kijk al een tijdje mee en vaak zie ik dat oplossingen worden opgelost dus ik dacht ik probeer het ook is.

Pas een nieuwe laptop gekocht omdat de videokaart van de oude laptop steeds slechter werd, en sinds gister een zwart scherm geeft.

Nu staat er een hoop muziek, films, etc op de oude laptop en wilde ik dit graag via het netwerk op mijn nieuwe laptop zetten. Dit werkt allemaal goed alleen krijg ik bij de map muziek deze melding:

Ik begrijp hieruit dat de admin van mijn oude laptop mij dus geen toestemming geeft om deze map aan te passen. Dit is natuurlijk op te lossen door dit in te stellen op mijn oude laptop, maar sinds die gister een zwart beeldscherm geeft kan ik dus niks meer zien of aanpassen. Ook de s video uitgang is kapot dus kan ik het ook niet via een externe monitor doen.

Weet iemand hier missschien een oplossing voor? Is het misschien mogelijk om mijn oude harddisk in mijn nieuwe laptop te pluggen en dan mijzelf deze rechten te geven en dan de hd weer terug te stoppen en weer verder gaan waar ik gebleven was, of weet iemand er hier nog een makkelijkere oplossing voor?

Alvast bedankt,

Chris

het is niet mogelijk om je oude HDD in je nieuwe pc te doen.
omdat je oude laptop andere hardware gebruikt zal de windows niet werken.
je kunt nog proberen om te HDD uit je oude laptop te halen en vervolgens een externe omhulzing te pakken/kopen van 2.5 inch voor sata of IDE( ligt er aan wat je gebruikt )

en de HDD daar in doen, dan haal je de muziek enzo er van af, en vervolgens format je de HDD en kan je hem gebruiken als externe HDD.

het is mogelijk dat hij zegt dat je niet de rechten hebt om in het gewenste map te komen, dan moet je je computer in veilige modus opstarten, en vervolgens rechtermuisknop op de externe HDD doen en dan staat daar nu een tab met rechten tussen,
geef jezelf de rechten en start je windows weer normaal op,
nu is het mogelijk om de muziek er af te halen, ( en eventueel andere bestanden.)

nu kan je hem formateren, en kan je hem gebruiken als externe HDD.

vragen stel ze gerust ik krijg een e-mail wanneer iemand reageert.

mvg
Rutger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan