Videokaart kapot of.............?

Status
Niet open voor verdere reacties.

M. Mourits

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Bij het opstarten van mijn pc verloopt alles naar wens. Goed beeld, internetverbinding ect.
BIj het herstarten van de pc komt er een complete chaos over het beeldscherm rollen ( strepen, vakjes in allerlei kleuren, beeldscherm flikkert, blijf lang volledig zwart en springt dan knipperend in allerlei kleuren) Het beekdscherm is niet meer te lezen, letters of afbeeldingen zijn niet te onderscheiden. Enige wat rest is de pc opnieuw op te starten. Resultaat: dezelfde chaos van kleuren, knipperen en onleesbaar scherm.
Indien de computer na een uur weer opnieuw wordt aangezet is het maar afwachten of ik weer goed beeld heb of de zelfde puinhoop. De pc een dag later aanzetten geeft in eerste instantie een goed beeld maar na wederom een restart te hebben uitgevoerd is dezelfde puinhoop het gevolg en geen leesbaar scherm.

Inmiddels is windows XP niet meer op te starten door het vele harde resetten van het systeem. XP is niet opnieuw te installeren. Systeem geeft foutmeldingen.

Herkend iemand bovenstaand probleem en weet hij/zij ook een oplossing.

:8-0:

zelf heb ik dit ook gehad bij mijn pc
toen bleek de koeler van mijn videokaart kapot te zijn.

dus je moet gewoon even je kast openschroeven,en dan kijken of de koeler van de videokaart nog draait en zoniet dan moet je een nieuwe aanschaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan