Videokaart kapot??

Status
Niet open voor verdere reacties.

depaashaas

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2003
Mijn beeldscherm knippert en de hele PC loop vast wanneer ik de resolutie verander.

Het probleem begon toen ik MOHAA opstartte. Dan wordt de resolutie veranderd en liep mijn PC vast. Alleen uitzetten hielp.
Bij het opnieuw opstarten, wanneer het Win XP schermpje komt (met dat lopende balkje) begint het scherm te knipperen.... dus eerst 4 sec. beeld, dan 2 sec zwart enz. totdat de PC helemaal is opgestart (wat dan 5 minuten duurt). wanneer ik voor de 2e keer de PC aanzet werkt alles gewoon weer... als ik dan Mohaa weer opstart of de resolutie verander in XP dan crashed de boel weer....

Virusscan gedaan, op spyware gecontroleerd, video driver opnieuw geinstalleerd, andere monitor geprobeerd... niks helpt....

iemand ideeen??

mijn systeem is: AMD XP 2500+, Asus GF4 Ti4200 met win XP

Hoi.

Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt maar start MOH eens op in veilige modus. Dan worden alle instellingen weer terug geplaatst als toen je het spel installeerde.

Heb ik ook al geprobeerd....

maar ik denk zelf dat het spel niet het probleem is.

Het feit dat wanneer de resolutie veranderd wordt, hetzij handmatig of automatisch door een spel, de boel crashed, lijkt het mij een videokaart probleem...

Ik ga vanavond een andere videokaart proberen om te kijken of het daadwerkelijk daaraan ligt.

Geplaatst door depaashaas
Heb ik ook al geprobeerd....

maar ik denk zelf dat het spel niet het probleem is.

Het feit dat wanneer de resolutie veranderd wordt, hetzij handmatig of automatisch door een spel, de boel crashed, lijkt het mij een videokaart probleem...

Ik ga vanavond een andere videokaart proberen om te kijken of het daadwerkelijk daaraan ligt.

Oké, verder weet ik het niet. Veel succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan