videokaart kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hinko

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2002
Berichten
30
Hallo,
Ik heb rare problemen met de videokaart, als ik 's morgens de computer aanzet, geeft ie gewoon goed beeld. Als ik daarna de computer opnieuw opstart, geeft ie alleen maar rare strepen. Als ik dan weer wacht t/m die avond ofzo, en zet die computer weer aan dan geeft ie eerst weer goed beeld en daarna weer alleen maar strepen.

Het heeft niets met de koeling te maken, ik heb 1 systeemkoeler erin zitten, plus nog een extra koeler op de videokaart.
Een oud pci kaartje doet het wel gewoon. Als ik de videokaart in een andere computer zet, heeft ie hetzelfde probleem :hmpf:
Ik heb geen idee welke videokaart het is, want de computer is van iemand anders.

Misschien dat jullie een oplossing weten voor dit probleem?

Alvast bedankt!!

Hinko
 
Ga er idd maar vanuit dat je videokaart stuk is, je zegt immers dat als je hem in een anderre pc zet het probleem mee verhuisd.

Wat ik niet weet is of je de 2e pc waar je hem ingezet hebt ook op dezelfde monitor aangesloten is, zo ja dan zou het ook nog in de monitor / kabel kunnen zitten.

Je weet niet welke viedeokaart het is ?
Je zou eens everest home edition kunnen installeren, dan ben je er zo achter.
 
Hallo

Alvorens de betrokken videokaart vertikaal te klasseren ....

Is er nog garantie ?

Werkt de ventilator effektief op de betrokken videokaart ??? (visueel controleren en niet via een of ander prg.)

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan