Videokaart kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomaskofich

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2005
Hoi,,,,,,, ik heb een vraag ik heb nu ongeveer een maand een nieuwe pc met een ATI A9550GE.
toen ik hem laatst opstartte stond er op het beeldscherm: Please check signal, terwijl de kabel goed aan was gesloten.
daarna heb ik met de laptop gekeken of het aan het beeldscherm lag, maar nee met de laptop werkte het beeldwel.
ik heb daarna mijn nieuwe pc nog aan een ander beeldscherm gehangen, maar ook daar deed
hij het niet, terwijl een andere pc wel op dat beeldscherm werkte.

ps. ik heb de avond voor ik de pc wou opstartten de pc aangelaten (daar zou het niet aan moeten liggen want alle andere pc's in huis kunnen dat wel hebben)

alvast bedankt.......:( :( :( :( :(

Laatst bewerkt:
Probeer de videokaart eens goed aan te drukken. Wel eerst het schroefje waarmee de videokaart wordt vastgezet losdraaien. Misschien zit de videokaart niet goed in zijn slot.

Het lijkt erop dat de videokaart defect is ben ik bang. Je zou nog eens kunnen proberen als je er eentje hebt om een andere videokaart te gebruiken.

oke bedankt voor je hulp:thumb: :thumb: ......ik ga vandaag naar de leveraar van de videokaart en kijk of er garantie op zit.....het probleem is dat het agp is en als hij echt kapot is ik haast geen nieuwe videokaart kan vinden......:( :( :(

AGP kaarten zijn nog makkelijk te verkrijgen hoor.

Deze kaarten zijn inderdaad nog in elke computerzaak te koop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan