Videokaart Kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Ik ben bang dat mn kaart het begeven heeft maar toch maar ff checken voor de zekerheid. Krijg tijdens het spelen van spellen opeens allemaal vage gekleurde strepen in beeld, soms na 1 minuut, soms meteen. Tijdens het surfen heb ik nergens last van...Heb nog ati radeon 9800 (AGP/PCI??)..Mocht ie kapot zijn, wat is een leuk alternatief waarmee ik spellen als cod2 ook nog soepel kan spelen..

Laatst bewerkt:
Je had de koeling nog gecontroleerd op stof en werking?
Verder zou je de kaart in een andere pc kunnen steken, dan weet je zeker dat deze stuk is.

radion X600

Ik heb een radion X600 na 10-15 min warmt hij teveel op met gevolg beeld van PC komt met strepen enz, vervolgens zet ik de PC 15 uit en hierna gaat het weer, wat moet ik nakijken en ps die kaart heeft geen ventilator ... moet die op één of andere wijze onderhouden worden ?

nieuwe koelertje halen voor je kaart want die heeft het ook warm onder sn **** :D

Je had de koeling nog gecontroleerd op stof en werking?
Verder zou je de kaart in een andere pc kunnen steken, dan weet je zeker dat deze stuk is.

Ik heb de kaart uit mn pc gehaald en de stof uit de ventilator gehaald die op mn videokaart zit, dit heeft ook niet geholpen. Had mn pc al 6 maand niet gebruikt en na een uurtje cod2 spelen kreeg mn kaart opeens kuren..toeval?

X600

Kan je de koeler van de X600 veranderen ps , als ik het goed begrepen heb is mijn videokaart dus niet defect ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan