Videokaart kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan kan het zo zijn dat je CPU/GPU waar je het op smeert niet goed gekoeld word.

Okee en wat als je teveel doet? Want dan heb ik dat misschien gedaan :O

Dan krijg je lucht bubbels = mindere koelings prestatie = weer warmte :)

En in het ergste geval, druipt die thermal paste ertussen uit, en kun je de handel de kliko in mikken :)

Maar ... Waarom koop je dan niet van thermal pads ? Kost ietsjes meer, is een stuk gemakkelijker, en doet het zelfde, alleen dan zonder al dat geklieder :)

Alleen de koel prestaties van een thermal pad, is een stuk minder als pasta.

En pasta die eruit druipt lol dan moet je de hele tube eropsmeren.
heb dat nog nooit zien gebeuren

Ik was op vakantie sorry voor mijn afwezigheid maar ik heb dus nieuwe koelcreme gesmeerd maar hou houdt er nu weer mee op.
Ik denk dat ik teveel heb gesmeerd maar moet ik ook zeg maar de randjes om de chip smeren?

Helemaal weer nieuw gesmeerd. Weer ruis na enkele minuten. Ik weet zeker dat ik nu in iedegeval niet teveel heb gesmeerd :confused:
Ben bang dat ie verkloot is..
Eerst had ik ook maffe kleuren maar het is nu gewoon bijna meteen ruis.
Want het moet niet drogen toch..?

Laatst bewerkt:
Hmmm
wat ik alleen ook erg maf vindt is dat als ik een film kijk ik helemaal nergens problemen mee heb. Is er de kans dat het helemaal niet mijn videokaart is lol
Kan het niet zijn dat mijn RAM overdraait ofzoiets?

Met een film kijken, surfen en wat kleine applicaties wordt je videokaart amper belast.
Echter als je gaat gamen moet de videokaart aan de bak en presteren.

Als je iemand kent die je even een andere videokaart kan lenen om te testen, dan weet je het 100% zeker

Met een film kijken, surfen en wat kleine applicaties wordt je videokaart amper belast.
Echter als je gaat gamen moet de videokaart aan de bak en presteren.

Als je iemand kent die je even een andere videokaart kan lenen om te testen, dan weet je het 100% zeker

Ja mn pa en ma's computer ff kijken of dat lukt :O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan