Videokaart kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JB'tje

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
556
Hallo allemaal,

Ik ben bezig een videokaart uit te zoeken en ben tot de conclussie gekomen dat ik een 6800 XT chipset wil
Op Alternate is deze kaart te vinden:
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=JAGX50&
nu is de fabrikantscode van deze kaart: PVT42KUDE3

op een andere site, waar de kaart ongeveer 30,- goedkoper is, maar dezelfde naam heeft, heeft de fabricantscode: PVT42KUDE7 <-- met een 7 op het einde dus...
Wat is het verschil? kwa uiterlijk zijn ze allerbij hetzelfde :S

Verder heb ik een 300 Watt voeding... is dat genoeg voor een kaart als deze ?

Gegroet,
Jeffrey
 
Volgens mij staat PVT42 KUDE voor het type van de kaart en het daarop volgende cijfer voor de (PCB)versie.
 
ok.. dat zegt mij genoeg :)


Heel erg bedankt voor de hulp.. nu zou ik alleen nog graag willen weten of een 300 Watt voeding wel genoeg is...?

Gegroet,
Jeffrey
 
En dat ligt weer aan het feit of het een 'merk' voeding is (of zelfs een A-klasse) of een budget geval.

In geval van een A-klasse is het voldoende, in geval van een 'merk' voeding, kan het voldoende zijn, in geval van een budget merk...koop gauw een andere.
 
maestro12 zei:
En dat ligt weer aan het feit of het een 'merk' voeding is (of zelfs een A-klasse) of een budget geval.

In geval van een A-klasse is het voldoende, in geval van een 'merk' voeding, kan het voldoende zijn, in geval van een budget merk...koop gauw een andere.
Ik weet niet wat mijn Voeding is...
De naam van mijn voeding: Enhance

Verder kon ik met een "Voltcraft" meter (die dus meet hoeveel watt een apparaat opneemt) meten dat de voeding bij belastng (Unreal Tournament 2004) maar rond de 110 Watt opnam... ik denk dat er dus wel voldoende ruimte over blijft voor een CGA kaart, ietwaar ?????


Gegroet,
Jeffrey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan