Videokaart kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Josindebos

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2008
Hallo

Ik heb een Acer pc-- processor : AMD ATHLON(tm) 64 x2 Dual core processor 4000+ 2.10 Ghz, geheugen(RAM:2047 MB en NVIDIA GEFORCE 8300 GS 128 MB.

Dus ik zou graag mijn videokaart veranderen om betere games te spelen ik zou graag games zoals Modern warfare 2 willen spelen maar hoeft niet echt hoogste settings zijn maar genoeg om het te kunnen spelen wat raden jullie mij aan of denken jullie da ik best een nieuw pc zal moeten kopen

Het is tog geen laptop hé? Aangezien het een GS kaart is, of zit ik hier helemaal fout:D

de officiele systeem eisen zijn nog niet bekend, maar het spel zal ongeveer gelijk zijn aan zijn voorganger cod 4.
misschien wat zwaarde, maar het zal niet veel schelen.

Hieronder heb e de requirements voor call of duty 4

"Recommended Specs for COD4"

CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended
RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better

"Required (min) Specs"
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM)
64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better

There should be a COD4 demo available to Bench your PC on the engine powering Modern Warfare 2, which essentially COD 4 utilizes.

Ik weet niet of je cod 4 ooit gespeeld hebt? en zo ja hoe het loopt.
Maar bv een 9800 / GTS250/ GTX260 / ATI 4850 - 4870 moeten het spel vlottjes kunnen trekken.

Misschien is wat extra geheugen ook aan te raden. 2GB moet genoeg zijn, maar wat extra kan geen kwaad :)

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrepen heb is het genoeg dat ik een nieuwe videokaart koop. Maar ik had ergens gelezen dat uw processor ook uw videokaart moest aankunnen. En ik heb nooit cod 4 gespeeld dus weet ik het eigenlijk niet of het goed zal werken.

de 9800 / GTS250 en de 4850 zijn niet hele zware kaartjes.
Je CPU is voor deze geen bottleneck.

Weet je wat voor voeding er in je pc zit en het vermogen hiervan?

Ik weet niet wat voor voeding in mijn pc zit en wat voor vermogen het heeft. Ik wil mijn pc momenteel niet open prutsen. Maar mijn pc is acer aspire M3100-GE7I.

Tenzij er in je handleiding iets over vermeld staat zal je toch op de stikker van de voeding moeten kijken.
stel je zet een andere kaart zal die andere voedingseisen hebben als de kaart die je nu hebt...
anders gaat nie werken nie....;)

je wil je PC niet open maken, maar toch een andere videokaart erin zetten?? lijkt me knap

ik heb ook de zelfde acer aspire en ik heb het al voor je opgezocht ;)

DC out (+3.3V & +5V = 110W max) (+12V1 & +12V2 = 180W Max)
+3.3V 14.0A(ORG), +5V 16.0A(RED), +12V1 6.0A(YEL)
+12V2 10.0A (YEL/BLACK)
+5VSB 20A(PURP)
-12V 0.5A (blue)

en is is 1 of ander vaag tekentje tussen de 2 spaties boven een lange streep onder 3 kleine streepjes.
ik weet niet of dit precies is wat je nodig hebt.
maar hier is het :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan