Videokaart kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

afghano

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
heey allemaal,

ik ben van plan om binnenkort een nieuwe videokaart te kopen, want de mijne begint wel een beetje oud te worden:p nu vroeg ik mij af of jullie wel een redelijk goeie videokaart kennen van ongeveer 200 euro?

Ik heb momenteel een Nvidia GeForce GT 120.

Mijn specs zijn:
vid. kaart (zie boven)
processor: Intel core 2 Quad CPU Q8300 @ 2.50 GHz
Ram: 4 Gig.

heey allemaal,

ik ben van plan om binnenkort een nieuwe videokaart te kopen, want de mijne begint wel een beetje oud te worden:p nu vroeg ik mij af of jullie wel een redelijk goeie videokaart kennen van ongeveer 200 euro?

Ik heb momenteel een Nvidia GeForce GT 120.

Mijn specs zijn:
vid. kaart (zie boven)
processor: Intel core 2 Quad CPU Q8300 @ 2.50 GHz
Ram: 4 Gig.

Wat is er mis mee dan?? Niks toch ?? je kan er eventueel een ATI inzetten

bedankt voor je reactie:)

nou het zit zo, ik wil games als Crysis, Stalker clear sky op high spelen, en als ik op www.canyourunit.com kijk dan zie ik dat alles van mn pc voldoet aan de eisen behalve mijn videokaart

ik ben nogal een "noob" als het hier op aan komt, maar ik heb everest gedwonload om te kijken welke moederboard ik heb staat er onbekend...
iemand die weet met welke andere progje ik er achter kan komen? (ook de voeding) :o

Hangt een beetje van het merk af.

is het een A-merk voeding, zal een redelijke kaart misschien net gaan, maar anders zeker niet

oke bedankt voor de tip :thumb:
kan je mij mischien eentje aanraden?

mooie kaart, die ga ik zeker halen:P (hij past toch wel op mijn moederbord, alleen nieuwe voeding erbij?)

dankjewel je hebt me echt verdergeholpen:D

wat mij betreft kan er een slotje op :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan