Videokaart laat bios vast lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deuces

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Ik heb een medion 8818 pc. Nu is net mijn videokaart kapot gegaan. Ik heb om een vergelijkbare gevraagd bij de pc boer en de enige die in de buut kwam was eentje die nog minder kon dan de oude of een msi n 220GT. Laatstgenoemde heb ik gekocht.

Geïnstalleerd en pc weer aan. De bios loopt vast. Daarop een mijn bios geupdate en nieuwe poging gedaan, helaas zonder resultaat.
Even gezocht naar het moederbord en dit heb ik gevonden (weet niet 100% zeker of dit juist is) : http://www.via.com.tw/en/products/chipsets/p4-series/pt890/

Mijn vraag: zou de nieuwe videokaart moeten kunnen werken in mijn pc?
Alvast bedankt!

Gekeken hoe zwaar je voeding is en wat er voor de videokaart aan voeding eis gesteld wordt?

De voeding is 300 watt. De fan van de videokaart draait ook wel.
Hoeveel watt de nieuwe videokaart nodig heeft kan ik niet zo vinden. Op de website lees is 1,5 volt maar niets of watt...
Dus de voeding trekt het niet? Ik zal de kaart weer naar de pc boer brengen en om een andere vragen.
Bedankt voor de info.

Het blijkt dat de bios niet vast zat, het duurde ongeveer 4 a 5 minuten voordat hij er doorheen kwam. Per karakter duurde het ongeveer een seconde. Wat je normaal dus in een seconde ziet duurde nu dus giga lang.
Het blijkt dat een gforce gt niet samen kon gaan met mijn moederbord (ongeveer 3 jaar oud) en er is volgens gforce ook niet zoveel aan te doen.
Na die 4 minuten opstarten werkte de kaart prima onder windows, geen vertraging oid.

Oplossing: een andere videokaart gekocht (ati) en dat werkt prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan