videokaart laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovalk

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2005
Wie weet was deze videokaart ongeveer aankan in games..?? (hoeven niet de nieuwste games te zijn maar eff in voorbeeld)
De videokaart is Via S3 UniChrome Pro (onboard 64mb).

Alvast bedankt

Om je snel uit de droom te helpen : 't gaat niet eens over de "nieuwste games", zelfs iets oudere dan de nieuwste games zal die niet kunnen trekken.

In tegenstelling tot wat hierboven staat zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat sommige nieuwe games wel draaien, het hangt er alleen maar vanaf of die game een forse grafische interface heeft of niet.

dat had ik ook wel verwacht maar ik heb naast die laptop gewoon een hele goede game computer dus daar is het niet voor nodig maar kan je niet een voorbeeld geven ofzo..??

Bij deze:

Simms2 :

Minimale systeemeisen
Pentium III - 800 Mhz<br />
256Mb Ram<br />
32Mb T&L supporting VGA<br />
3,5Gb free disk space

Aanbevolen systeemeisen
Pentium 4 - 1.7Ghz<br />
512Mb Ram<br />
128Mb T&L supporting VGA<br />
3,5Gb free disk space

Je voelt wel aan wanneer de game "lekker" zal draaien?

En zou je een 64mb shared videokaart ook kunnen vergelijken met een 64mb van Gforce of van ATI..??

En dan de videokaart van 64mb die hier boven staat

Dat durf ik niet te zeggen. Ik weet niet wat de prioriteit bepaalt bij bepaalde pc bewerkingen :

-stel dat een applicatie tijdelijk veel geheugen nodig heeft
-stel dat er in totaal 256 MB intern aanwezig is
-stel dat die applicatie (inc. Windows) 220 MB nodig hebben,
-blijft er dan maar 36 over voor de video of "snoept" de video eerst max. 64 weg en moet de rest (Windows + applicaties) genoegen nemen met het restant.......?

Ik zou 't niet durven zeggen.

dus als ik hem wil laten draaien als een beetje goede kaart dan moet ik zeker extra intern geheugen gaan kopen..

En dan zou hij als een goede kaart naar voren komen zoals een 64 mb ATI ofzo..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan