Hallo,
Ik heb een oud videokaartje de ATI Radeon HD3450 AGP aansluiting:S maar er zit geen andere in me moederboord.
maar ik ben al aan het sparen voor een nieuwe Game PC
alleen ik wil dus even het maximuum van deze videokaart halen.
Maar daar licht het probleem dus.
Ik heb hem al tot max overclockt maar dat is dus niet veel.
GPU clock Van 600 ---> 650 ( Verder kan hij niet:S )
Geheugen clock Van 400 ---> 450 ( Verder kan hij niet:S )
( Hij is nu op zijn max en maar 28 Graden Tijdens het Game! )
Ik heb al verschillende programma's gebruikt zoals: Rivatuner, PowerStrip, ATITOOL, EVGA.
Maar bij PowerStrip kan ik het schuivje wel naar boven doen maar bij het klikken op Apply of OK dan gaat dat weer terug naar 650 450.
Weet iemand hoe ik die Lock of wat het ook is erav te halen? in service maar dan waar in bios maar waar? misschien een programma.??
En in ATITOOL bijvoorbeeld dan zie ik: Catalyst 8.10 Detected dus dan kan ik niet naar de opties van het overklokken.
en in een ander programma dan kan ik mijn videokaart niet eens selecteren:S
Ik heb een oud videokaartje de ATI Radeon HD3450 AGP aansluiting:S maar er zit geen andere in me moederboord.
maar ik ben al aan het sparen voor een nieuwe Game PC
alleen ik wil dus even het maximuum van deze videokaart halen.
Maar daar licht het probleem dus.
Ik heb hem al tot max overclockt maar dat is dus niet veel.
GPU clock Van 600 ---> 650 ( Verder kan hij niet:S )
Geheugen clock Van 400 ---> 450 ( Verder kan hij niet:S )
( Hij is nu op zijn max en maar 28 Graden Tijdens het Game! )
Ik heb al verschillende programma's gebruikt zoals: Rivatuner, PowerStrip, ATITOOL, EVGA.
Maar bij PowerStrip kan ik het schuivje wel naar boven doen maar bij het klikken op Apply of OK dan gaat dat weer terug naar 650 450.
Weet iemand hoe ik die Lock of wat het ook is erav te halen? in service maar dan waar in bios maar waar? misschien een programma.??
En in ATITOOL bijvoorbeeld dan zie ik: Catalyst 8.10 Detected dus dan kan ik niet naar de opties van het overklokken.
en in een ander programma dan kan ik mijn videokaart niet eens selecteren:S