Freaky Legend
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 23 mrt 2002
Mijn PC begon nogal alarmerend te piepen toen ik hem gisteravond aanzette, dus ik snel alles uitgezet en vervolgens PC-kast opengedraaid waarna ik tot de ontdekking kwam dat het koelblokje van mijn videokaart is afgevallen waardoor deze dus volgens mij niet meer wordt gekoeld en nogal snel kan doorbranden.
Het blijkt zo te zijn dat het spul waarmee dit blokje aan de videokaart vastzat niet echt meer plakt. Na 't even stevig tegen de kaart aangedrukt te hebben bleef het wel voor 2 minuten zitten en was het gepiep (en geur) van mijn pc over.
Nu vraag ik mij alleen af of ik dit ergens mee aan mijn videokaart kan 'lijmen'. Ik weet namelijk niet of dit met gewone lijm kan (zo zag het er wel uit) of dat ik hiervoor iets anders moet gebruiken.
Kan iemand mij hier even antwoord op geven??
Bij voorbaat dank,
Jordy
Het blijkt zo te zijn dat het spul waarmee dit blokje aan de videokaart vastzat niet echt meer plakt. Na 't even stevig tegen de kaart aangedrukt te hebben bleef het wel voor 2 minuten zitten en was het gepiep (en geur) van mijn pc over.
Nu vraag ik mij alleen af of ik dit ergens mee aan mijn videokaart kan 'lijmen'. Ik weet namelijk niet of dit met gewone lijm kan (zo zag het er wel uit) of dat ik hiervoor iets anders moet gebruiken.
Kan iemand mij hier even antwoord op geven??

Bij voorbaat dank,
Jordy