Videokaart mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qlimaxxx

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Hallo,

een vriend van mij heeft een computer en hij wil graag een nieuwe videokaart erin zetten. Waarschijnlijk een 8600GT. Ik wil graag weten of dit mogelijk is met deze voeding, en als het niet mogelijk is welke videokaarten er dan wel mogelijk zijn.

--
Specs van voeding:

FSB Group Inc.

AC Input 220-230V~, 2A, 50hz

DC Output:

+3.3v == 17,0 A (ORG), +5v == 18,0 A(RED), +12v1 == 8,0 A (YEL)
+5v sb == 2,0 A (PURP), -12v == 0,3 A (BLUE), +12v2 == 14,0 A (YEL/BLK)
--
--
Andere specs:

Intel Pentium d 925

1024 mb ddr II 533 sdram volgens folder, volgens everest 768 mb

Windows XP home

SiS Mirage 3 Integrated graphics

160 GB 7200 rpm sata-II

Laatst bewerkt:
Leuk al die specs van je voeding maar we zien niet wat we moeten weten namelijk hoeveel Watt hij is!
Verder heeft hij nu onboard videogeheugen en dat is ook de reden waarom er van de 1024MB maar768MB overblijft. Dus een geheugen upgrade kan ook geen kwaad.
Als er een nieuwe kaart in gaat moet hij ook kijken of hij een AGP of een PCI (e) slot vrij heeft en welke dat dan is AGP of PCI (e) en verder dient dan de onboard kaart disabled worden in het BIOS!

Genoeg info even zo?

Greetz,
Raymond Bos

Laatst bewerkt:
Paar aanvullingen:

Bij het plaatsen van een nieuwe videokaart wordt doe 768mb ram vanzelf weer 1024, dus dat upgraden is misschien dan niet nodig.

En uitschakelen van de onboard video-chip is ook niet nodig, gebeurt gewoon automatisch!

"Total output shall not exceed 250 watts"
en
"+3,3v & +5v = 115 watts"
is alles wat ik nog kon vinden over watt

250 Watt??????????????????????

Dat is bij lange na niet genoeg!!!!

Hou het gemiddeld op 450-550 Watt.
En hou ook rekening met de rest van het verhaal hè....

Nou nog 1 vraagje dan :P Op het moederbord zit volgensmij een 24-pin aansluiting ( een 20 pin aansluiting met een 4 pin aansluiting eraan vast ) Is het dan een 20 pin + 4 pin of een 24 pin?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan