videokaart niet herkend, instellingen resetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordumus

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Hallo,

Sinds deze week kan ik opeens geen enkel spel (nieuw of oud) meer spelen, telkens een foutmelding. Na even gezocht te hebben wat de mogelijke oplossing zou kunnen zijn.

Toen ik uiteindelijk naar de videokaart instellingen wou kijken kreeg ik het scherm dat te zien is in bijlage 1.
Als ik op "ok" klik krijg ik bijlage 2 als venster.

Mijn videokaart is een intel en ik werk op een laptop van het merk Medion MD96350.
Ik heb toen geprobeerd om de drivers de deïnstalleren en opnieuw te installeren (intel graphics media accelerator driver for mobile) maar ook dit werkt niet.
In de bios kan ik de videokaart ook niet uitschakelen en opnieuw inschakelen en videokaart even uithalen en opnieuw insteken kan ook niet aangezien het een laptop is en ik er niet aan kan.
Iemand die een idee heeft hoe ik mijn instellingen opnieuw kan zetten.

Alvast bedankt

Bijlagen

• videokaart.jpg
    videokaart.jpg
    24,8 KB · Weergaven: 77
  • videokaart2.jpg
    videokaart2.jpg
    36,9 KB · Weergaven: 70
Welkom bij de Helpmij!

Vertel ons vooral óók wat je hebt gedaan kort voordat het probleem zich voordeed, dit soort ellende onstaat zelden spontaan, er gaat meestal een handeling van de gebruiker aan vooraf.

Voor nu: ga naar apparaatbeheer, klik rechts op de adapter (staat nu trouwens een uitroepteken of cirtkel met kruis erin voor) en kies voor "installatie ongedaan" maken. Start daarna de machine opnieuw op.

Bedankt voor de verwelkoming en de reactie :D

Wat voorafging: :D

Ik was mijn schermresolutie aan het veranderen toen Pc opeens tilt sloeg, toen ik hem (geforceerd :confused: ) af legde en weer aanlegde merkte ik eerst niet echt iets (was toen niet in stemming om spel te spelen) pas een week erna (ongeveer nu dus) merkte ik de problemen op.

Ik heb intussen gedaan wat je zei, en ben nu de drivers aan het herinstalleren. Hopelijk werkt het. (Ik zal dit berichtje editen als het werkt :))

EDIT: Het werkt, erg bedankt
*klikt op 'vraag is opgelost'*

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan