videokaart niet herkent?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boute004

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2012
videokaart.jpgik heb sinds kort een nieuwe hd6870, maar naar de videokaart in de pc te hebben gedaan en de drivers via de site te hebben geïnstalleerd herkent mij pc de videokaart niet ook niet bij device manager? Zelf denk ik dat het iets te maken heeft met de melding die ik krijg na dat ik de drivers had geïnstalleerd, (de update is voltooid {er zijn tijdens de update waarschuwingen gegeven} zie logboek voor meer details). Als ik dan op logboek klik krijg ik dit, zie afbeelding. Ik heb ook een onboard videokaart in mijn pc zitten en als ik daar mijn monitor op aan sluit herkend mijn pc alleen die videokaart en als ik hem op mijn nieuwe videokaart aansluit krijg ik zwart beeld. HELP!!!

ik heb het net geprobeerd maar de intergrated video is niet te disable, de onboard videokaart dus.

mmm, de monitor op de nwe videokaart aansluiten en vervolgens de onboard uitschakelen in het BIOS ??

als ik de monitor op de nieuwe aansluit krijg ik zwart beeld, net als of de monitor niet is aangeloten. dus kan ik ook niet onboard uitschakelen in het BIOS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan