Videokaart of nieuwe pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Zoals ik al vaker heb weergegeven ik wil geen assassin creed of call of duty spelen! Ik wil een internet browser spelen genaamd Darkorbit
Ik zal we'll samenvatting geven : Darkorbit gaat over een spelmet ruimteschepen... Vaak kan je met clans oorlog voeren tegen andere clans dus met een man van 20 tegen 20 dus vraag ik me is die computer van 230,- genoeg die het kan verdragen dat ik zonder problemen het spel kan spelen? En ik heb geen groot inkomen ik ben pas 15 geworden dus ik kan nu niet zomaar ineens 400 euro toveren...

ik vraag me af of je wel hebt gelezen wat ik heb geschreven

ik snap dat je zo snel mogenlijk een nieuwe pc wilt waar mee je je games kan spelen (ook al zijn die games niet zo zwaar)
maar waar je nu naar zoekt is vrijwel geen verbetering de HD3000 is niet veel sterker dan een Geforce FX5500

en om daar nou 230 euro voor te betalen is zonden van jou geld...

er is nog een andere mogenlijkheid een upgrade die veel minder kost...
ik weet niet welke specificaties je hebt maar als je processor pentium 4 is of even sterk dan zou je met een nieuwe videokaart er al zijn
er zijn nog AGP kaartjes die je kan krijgen voor 50 euro...

Laatst bewerkt:
Ja, sorry ben op mijn bb dus reagerer sloom...
Maar... Het is een DDR3 dus. Veel werkgeheugen en een betere videokaart en processor... Later ben ik het dan van plan om hem te upgraden mijn neef zegt dat het we'll een goede pc is maar dan moet je videokaart we'll upgraden.... Maar kunnen jullie me vertellen wat het verschil is tusen processor ofzo dual of singel kunnen jullie mij vertellen wat het verschil is?

dat het DDR3 is heeft vrijwel geen invloed op jou game kwaliteit / mogenlijkheden
het upgraden van de computer kan... echter zul je dan een nieuwe processor, videokaart, voeding en een nieuwe behuizing moeten aanschaffen
het eenige wat je dan behoud van je oude computer is de Harde schijf, RAM, moederbord en DVD speler

al met al ben je dan veel meer geld kwijt aan iets dat al verouderd is

je kan het beste er voor zorgen dat de computer die je nu op het moment hebt een kleine upgrade geeft zodat je dan in de toekomst wel een degenlijke computer kan kopen
230 euro is echt te weinig...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan