Videokaart onder €150,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

problemenman

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2010
hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een videokaart om mee te gamen, hij mag niet mee dan 150 euro kosten.
Het liefst zou ik hem op alternate.nl willen bestellen om dat ik daar vlakbij woon en hem dan kan ophalen

alvast bedankt

WELKOM OP HELPMIJ....

Zal je toch eerst wat meer info over je systeem moeten geven.En over je voeding(merk en type)
Nu weten we bijv niet welke aansluiting je hebt.(agp/pci-e/pci)En wat verwacht je van de kaart?

Meer info is dus zeer wenselijk cq noodzakelijk.Een knap iemand die je nu een kaart aanreikt.;)

oh sorry...

hier wat info:

amd athlon II X4 3,0 ghz
ocz voeding 500 watt
en een moederbord met 3 pci-e sloten
ook nog 4 gig werkgeheugen

ik wil dat ik zonder lagg games als cod 6 en gta 4 kan spelen, uiteraard wil ik het beste voor mijn geld, geluid speelt geen rol

Welke kaart heb je nu??

En me eerste ingeving is een 5770(hawk?).Rond de 150 op alternate

Precies hetzelfde waar ik ook aan dacht, prima kaart.

welke dan precies?

is het niet beter om bijvoorbeeld een GTS 250 te nemen of iets dergelijks?

http://www.tomshardware.com/charts/2010-gaming-graphics-charts-high-quality/benchmarks,111.html

Pleeg eens een zoektocht naar de benchmarks van verschillende kaarten.En zoals ik weet in ieder geval niet de 250.

Ik denk toch echt dat je voor dat budget op de 5770 uitkomt.Merk is aan jou.Op alternate staan er genoeg.Ook daar kan je een vergelijk doen naar nog evt verschillen in kloksnelheden.(zal niet veel zijn)
En topic is nog vers dus wellicht komen er nog meer voorstellen voor je.

Voor de 5770 staat het in ieder geval al 2-0:d

Jawel, maar de MSI Hawk versie is wel een tikkie duurder, maar ook wel een tikke beter... :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan