Videokaart ondersteund directx 8.1 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzkorrelsvenz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2004
Berichten
3
ik heb net de demo van Medal of Honor Pacific Assault gedownload en nou zegt tie dat mijn videokaart directx 8.1 niet ondersteund. wat moet ik doen?

Renzo
 
Als je kaart DirectX niet ondersteunt, zal het gewoon niet werken. :)
Als je echter geen DirectX 8.1 geinstalleerd hebt, kan je dat alsnog doen: Download DirectX
 
Heb dit probleem ook gehad! Nu is het zo dat de demo in een veel zwaardere versie is uitgebracht als dat het orginele straks zal vragen, maar het blijft raar dat ze dat hebben gedaan!Lees dit topic:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=178842

ps:Vertel een volgende keer iets uitgebreider wat het probleem is, bijv welke kaart enzo..:thumb: (niet neg. bedoelt)
 
maar kan ook een reden zijn als je directx in stal 9.0 dan pakt die bij medal soms ook niet dan zegt die het nog want die is heel kritische zelf bij een r9800pro gaf die het aan:D maar later deed die het wel ;)
 
heej ik heb ook zo n probleem, ik heb dit spel in de winkel gekocht voor 7 euro.
er staat bij het opstarten van het spel dat, mijn directx niet volledig is ondersteund.( directx8.1). ik heb directx 9.0c op mijn pc. dit moet toch genoeg zijn om het spel te runnen? of zit ik ernaast.? kan ik misschien de volledige ondersteuning ergens vinden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan