Videokaart plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet ik er 1 met of kan het ook zonder bijbehorende software cd(s) kiezen>

Kan ook zonder.Software is ook op het WWW te vinden bij de makers van de kaart.

Zo, vandaag even aan het klussen en proberen geweest. De videokaart is geplaatst, maar het piepen bij het (niet) opstarten bleef maar doorgaan.
"lange piep bij opstarten" gegoogeld, betekenis van piepjes gelezen en aan het tellen gegaan. Hij bleef dus continue doorgaan met piepen.
Toen de 256MB geheugen strip er uit gehaald (nu bleef alleen de 1GB strip over) en het piepen schijnt nu weg te blijven! :D:D:D

De brom die af en toe te horen is, waarvan anderen dachten dat de harde schijf op zijn laatste bene liep, blijkt een extra ventilator die tegen de achterwand aan geschroefd is, te veroorzaken. Dus die maar losgekoppeld want er gebeuren toch geen 'zware' dingen met de pc (zoals hierboven al gemeld).

Al met al, lijkt hij nu okay. Ik ga nog wel op zoek naar een gebruikt 2e geheugenbankje van 1GB van K.ngston.

Nogmaals dank voor jullie ondersteuning :cool:

Ok...

Ben zelf uitgegaan van advies van die vriend over een kaart.
Welke is het geworden btw?

Nog 1 vraagje kan dat?

Een geheugenbankje KVR333X64C25/1G heb ik al geplaatst, er bestaan toch geen andere varianten met exact het zelfde nummer toch?

Okidoki:thumb:

EDIT: neen dat is dat juiste nr.Dat is een pc2700 reepje
Ik had in tussentijd al even gekeken naar het bordje en passend ram.
Je kunt idd 2gb kwijt op dat bordje.
Er worden ook meldingen gedaan vanpc3200 maar dat is voor het SE bordje.

Laatst bewerkt:
Had je antwoord op mijn laatste vraag gemist. Fijn dat ik dus de goede in de gaten hou om te kopen.
Nogmaals, dank voor de ondersteuning :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan