videokaart probleem? Acer Aspire 1694WLMi laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingecv

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2011
In de hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb een Acer laptop, Aspire 1694 WLMi. Altijd goed gewerkt, had op een gegeven moment gebroken scherm, heb ik laten maken. alles werkt goed.

Echter opeens werkt het niet meer. ik krijg alleen maar een zwart scherm, terwijl de laptop wel gewoon opstart en zijn ding doet en wacht tot ik het wachtwoord ingeef van Windows. Echter... daar het zwart is, zou ik niet weten waar...

Ik heb de laptop op een monitor aangesloten, maar nog steeds hetzelfde probleem. ik denk dat het mijn video kaart is.

Contact gehad met Acer (0,50 ct/pm lijn, vaak de vraag moeten herhalen omdat ze hem niet begrepen ? ). Mijn vraag aan hun was of mijn videokaart op mijn laptop een externe is of dat hij geintegreerd zit op mijn moederbord. aan de hand van mijn serienummer van mijn laptop is bevestigd dat het een externe is en dus niet op mijn moederbord.

nu vraag ik me af.. is het mogelijk om een usb-videokaart aan te schaffen? lost dat dan ook mijn probleem op? of moet ik echt een laptop videokaart erin laten zetten? en zo ja... waar kan ik dat buiten bij Acer het beste laten doen? (ophalen alleen al kost 65 euro)

iemand anders andere ideeen?

Dank jullie wel!
Inge

Wanneer gaat het scherm precies op zwart?
Nadat je het wachtwoord in hebt getyped en je aanmeld?
Als dat zou is dan klinkt het eerder als een driver probleem.

Al geprobeerd op te starten via veilige modus? zo ja, wat gebeurt er dan?

Het scherm laat nooit meer iets zien. is altijd zwart. zelfs het logo van acer is niet te zien. ik ken de laptop alleen erg goed en gaf alleen maar aan dat ik weet dat hij wel goed opstart, hij laat alleen niets zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan