Videokaart probleem(denk ik)

Status
Niet open voor verdere reacties.

007baske007

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem:
Een vriend van mij vroeg of ik zijn laptop opnieuw wilde installeren omdat onderandere Soldier of fortune en cod6 raar deden. Dus ik installeerde windows 7 opnieuw, nog steeds dezelfde probleem. Bij het opstarten van Sof2 kreeg ik de melding: Soldier of fortune werkt niet meer. Verder geen errorcode of iets dergelijks. Ik dacht, misschien is windows 7 niet helemaal compaitable, dus ik installeerde windows Vista(legaal). En tot mijn grote verbazing kreeg ik hetzelfde probleem. Ik heb uiteraard de drivers allemaal up-to date gebracht. Het gaat om een Acer Aspire 5930 G. Videokaart 9600m GT. Ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik mijn maat weer blij kan maken met een werkende laptop. Zie bijlage voor foto's

Alvast bedankt voor alle moeite,
Bas

Bijlagen

• IMG_1154[1].jpg
    IMG_1154[1].jpg
    97,9 KB · Weergaven: 23
  • IMG_1155[1].jpg
    IMG_1155[1].jpg
    93,6 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
SOF2 kan me nog wel voorstellen dat het niet goed draait. Dat spel stamt uit de prehistorie (dat maakt het nog niet een slecht spel hoor). Wat je kan doen is het volgende. Vind de SoF2MP.exe (of de test, dat is de demo als ik het me goed herinner). Klik er op met rechtermuisknop. Druk op eigenschappen. Ga naar het tabblad compatibiliteit (of hoe ze dat vertaald hebben van compatibilty) en selecteer windows Xp of windows 2000 modus. Druk op ok. En start sof. Hopelijk werkt het dan wel.

Bedankt voor je reactie. Helaas had ik dit al verschillende keren geprobeerd. Ook dit werkt niet. Ik heb echt geen idee wat het probleem is. Nog iemand een idee?

Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan