Videokaart probleem of niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iTactNuke

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
Nou toen ik met windows live movie maker ging werken had ik een filmpje van 9 minuten ofso en wou hem op youtube als 1080p publiceren nou deed ik dat en ongeveer bij 35% ofso kwam er wit of zwart beeldscherm en daarna stond er rechts beneden videokaart driver werkte niet en word nu hersteld ofso , dit was 2x gebeurt, dus ging ik via uitvoeren naar dxdiag en klikte op display, ik dacht van er kan door die crash van die driver misschien iets met me videokaart geheugen gebeuren, nu heb ik hem wel als 480p op youtube gezet dat werkte wel,

ik heb een sapphire hd 7850 2gb , ik keek bij totaal geheugen : 1759 mb staan, nou mijn vraag is, was dit al zo of is het door de 2 crash dat gebeurde dat het dan van 2000 mb ofso na 1759 mb daalde? Misschien is de 1759 mb al de standaard geheugen , maar voor zekerheid altijd vragen bij de helpmij'ers:thumb:
Naamloos.png

Laatst bewerkt:
Hallo,

Installeer de laatste drivers voor je videokaart, soms zitten er dit soort foutjes in als je niet de nieuwste versie gebruikt. Gebruik je deze wel dan deze problemen vaak al opgelost.

Alle nieuwe drivers worden bij mij automatisch geinstalleerd, ik ben effe bij systeeminformatie aan het kijken en er staat +2 miljard bytes, nou dat is dan 2gb voor mijn amd videokaart hd 7850, ik keek nou al op internet veel mensen hebben dit probleem dat dxdiag het fout laat zien.

Misschien wat anders maarjah .

EDIT : het is geen probleem dus, ik was op een site en zag dit van iemand die ook een hd 7850 heeft

Card name: AMD Radeon HD 7800 Series
Manufacturer: Advanced Micro Devices, Inc.
Chip type: AMD Radeon Graphics Processor (0x6819)
DAC type: Internal DAC(400MHz)
Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_6819&SUBSYS_25531458&REV_00
Display Memory: 1750 MB hier heb ik trouwens 1759mb 9 mb meer
Dedicated Memory: 2025 MB
Shared Memory: 3821 MB

Probleem opgelost, toch dankjewel voor je aandacht :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan