Nou toen ik met windows live movie maker ging werken had ik een filmpje van 9 minuten ofso en wou hem op youtube als 1080p publiceren nou deed ik dat en ongeveer bij 35% ofso kwam er wit of zwart beeldscherm en daarna stond er rechts beneden videokaart driver werkte niet en word nu hersteld ofso , dit was 2x gebeurt, dus ging ik via uitvoeren naar dxdiag en klikte op display, ik dacht van er kan door die crash van die driver misschien iets met me videokaart geheugen gebeuren, nu heb ik hem wel als 480p op youtube gezet dat werkte wel,
ik heb een sapphire hd 7850 2gb , ik keek bij totaal geheugen : 1759 mb staan, nou mijn vraag is, was dit al zo of is het door de 2 crash dat gebeurde dat het dan van 2000 mb ofso na 1759 mb daalde? Misschien is de 1759 mb al de standaard geheugen , maar voor zekerheid altijd vragen bij de helpmij'ers:thumb:

ik heb een sapphire hd 7850 2gb , ik keek bij totaal geheugen : 1759 mb staan, nou mijn vraag is, was dit al zo of is het door de 2 crash dat gebeurde dat het dan van 2000 mb ofso na 1759 mb daalde? Misschien is de 1759 mb al de standaard geheugen , maar voor zekerheid altijd vragen bij de helpmij'ers:thumb:

Laatst bewerkt: