Hallo Moderator(s) / Forum administrators kan het Forum Alfabetisch worden gerangschikt?. :thumb:
Ik heb beeldvervorming op mijn Monitor(geheel blokvorming kleur rood/paars).
Word met de dag erger,soms na restart PC weg maar komt terug
Radeon 9200 Serieus,Ik heb Nieuwe LCD Acer Monitor 20 inch gekocht,d8 ligt aan mijn TFT Philips 17 inch scherm,echter las ik later veel negatiefs over mijn videokaart radeon series 9200 welke in mijn PC zat!.
Over de koeling etc...De temperaturen zijn OK,heb diversen malen PC opengeschroeft schoongemaakt,viel op dat de FAN ventilator Los zat deze vast gezet!.
Probleem hield aan...Heb in Configuratiescherm onder Systeem aparaatbeheer de radeon uitgevinkt na restart was resolutie en scherm grootte anders omdat beeld via moderbord on board videokaart werkte,echter geen problemen meer.
Dus de videokaart is toe aan vervanging,klopt dit?
Wat adviseren jullie mij,welke videokaart mensen?.
Ik speel geen spelletjes op de Pc ekel normaal gebruik (downloads muziek+films),email,en surfen,,echter wel een 20 inch acer scherm.waar moet ik op letten.
Nog 1 vraag past eleke videokaart op de slot waar nu mijn radeon 9200 zit?.
Ten slotte staat in aparaatbeheer ook iets over compatibiliteit met windows XP
de radeon series nieuwste drivers (na update binnengehaald) zijn digitaal ondertekend en compatibel staat er dus hier ligt het ook niet aan toch?.
Pc heb ik ruim 4 jaar,nooit ptroblemen gehad..
Het beeld is drastisch vervormd en ik irriteer mij eraan?.
Wat is het beste om te doen?.
Bvd voor de goede zinvolle tips
Ik heb beeldvervorming op mijn Monitor(geheel blokvorming kleur rood/paars).
Word met de dag erger,soms na restart PC weg maar komt terug

Radeon 9200 Serieus,Ik heb Nieuwe LCD Acer Monitor 20 inch gekocht,d8 ligt aan mijn TFT Philips 17 inch scherm,echter las ik later veel negatiefs over mijn videokaart radeon series 9200 welke in mijn PC zat!.
Over de koeling etc...De temperaturen zijn OK,heb diversen malen PC opengeschroeft schoongemaakt,viel op dat de FAN ventilator Los zat deze vast gezet!.
Probleem hield aan...Heb in Configuratiescherm onder Systeem aparaatbeheer de radeon uitgevinkt na restart was resolutie en scherm grootte anders omdat beeld via moderbord on board videokaart werkte,echter geen problemen meer.
Dus de videokaart is toe aan vervanging,klopt dit?
Wat adviseren jullie mij,welke videokaart mensen?.
Ik speel geen spelletjes op de Pc ekel normaal gebruik (downloads muziek+films),email,en surfen,,echter wel een 20 inch acer scherm.waar moet ik op letten.
Nog 1 vraag past eleke videokaart op de slot waar nu mijn radeon 9200 zit?.
Ten slotte staat in aparaatbeheer ook iets over compatibiliteit met windows XP
de radeon series nieuwste drivers (na update binnengehaald) zijn digitaal ondertekend en compatibel staat er dus hier ligt het ook niet aan toch?.
Pc heb ik ruim 4 jaar,nooit ptroblemen gehad..
Het beeld is drastisch vervormd en ik irriteer mij eraan?.
Wat is het beste om te doen?.
Bvd voor de goede zinvolle tips