Videokaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

SpaceKees

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
Ik heb net een nvidia geforce 9600gt 512mb gekocht, en ik heb de kaart in mijn pc gestopt maar er zat ook een interne kabel bij maar ik heb geen idee waar die kabel in moet kan iemand mij vertellen waar die kabel moet?

alvast bedankt

hoe ziet die eruit dan? als we dat weten zou het wellicht helpen...

de kabel natuurlijk. het hoeft helemaal niet dat alle meegeleverde kabeltjes moeten worden aangesloten. er zitten vaak ook snoeren bij om bijv je graka aan te sluiten op je tv, en soms zitten er ook convertertjes bij bijv VGA-DVI, of omgedraaid, wat waarschijnlijker is. heb je een foto?

volgens mij heeft hij het over de voeding kabel, maar laten we maar eerst wachten op foto's voor ik ga zeggen hoe je een *nog niet bekende * kabel aan moet sluiten :p

volgens mij heeft hij het over de voeding kabel, maar laten we maar eerst wachten op foto's voor ik ga zeggen hoe je een *nog niet bekende * kabel aan moet sluiten :p
lijkt me ook de meest logische verklaring:

Een Pcie-molex-converter
14-130-334-08.jpg

(het 2e ding op het plaatje dus)

En anders is het een sli-bridge:
slibridge.jpg

Mijn vraag is al opgelost er zaten 2 kabels in de doos de 1e die ik probeerde aan te sluiten pastte niet maar daarna kwam ik er achter dat er een 2e kabel bij zat en die pastte wel.

toch nog bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan