videokaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

testkees1616

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2008
Berichten
5
hoi
Wie kan mij helpen? bij bijna elk spel wat ik speel loopt mijn computer vast
Ik heb een Intel duo core E7300 2,66 ghz processor en een videokaart asus PCI -e Geforce 9600 GSO 512 mb.
Ik heb al een andere ( nieuwste) driver gedownload en geinstalleerd maar blijft hetzelfde
ik heb het idee dat mijn videokaart bij de minste verstoring vast slaat.
is er een testprogramma voor videokaarten?
heeft iemand dit zelfde ook gehad of weet iemand een oplossing?
voor de rest functioneert mijn computer prima
gr
Kees
 
Download bij Asus de juiste driver en parkeer 'm op de hdd van je pc.
Als je ervan overtuigd bent dat het de videokaart betreft, ga dan naar Software en verwijder daar de Software van Nvidia. Ga vervolgens naar apparaatbeheer en klik rechts op de videokaart en kies voor het déinstalleren van de kaart.

Start de computer opnieuw op en laat Windows zijn gang gaan. Kijk als de kaart opnieuw is geïnstalleerd, (in appraatbeheer bij stuurprogramma's van de kaart) of de geïnstalleerde versie van het stuurprogramma lager is dan de versie die je geparkeerd hebt. Zo ja, dan de nieuwere driver dubbelklikken en laten installeren.
 
Download bij Asus de juiste driver en parkeer 'm op de hdd van je pc.
Als je ervan overtuigd bent dat het de videokaart betreft, ga dan naar Software en verwijder daar de Software van Nvidia. Ga vervolgens naar apparaatbeheer en klik rechts op de videokaart en kies voor het déinstalleren van de kaart.

Start de computer opnieuw op en laat Windows zijn gang gaan. Kijk als de kaart opnieuw is geïnstalleerd, (in appraatbeheer bij stuurprogramma's van de kaart) of de geïnstalleerde versie van het stuurprogramma lager is dan de versie die je geparkeerd hebt. Zo ja, dan de nieuwere driver dubbelklikken en laten installeren.
 
hoi bedankt dat je ook wilt helpen
ik heb pas miijn computer opnieuw gebouwd
ik heb ook een nieuwe voeding van 550 watt moet ruim voldoende zijn
ook de voeding op de videokaart aangesloten
de kaart heb ik gelijktijdig met de processor, het moederbord, het geheugen, de kast, de voeding en nog wat zaken als beeldscherm ,brander e.d.
is dus allemaal nieuw.
ik ben er niet zeker van dat het mijn videokaart is heb voor de zekerheid ook nieuwe drivers voor de chipset gedownload en geinstaleerd, maar nog steeds geen verbetering.
zelfs met het op de computer zetten van een opgenomen videofilm slaat de computer regelmatig vast.
Ik heb het programma Genius driver advies geprobeert maar ook geen verandering
heb alles in de kast nagekeken en zie ook geen fouten hopeloos wordt ik er van
weet iemand een soort testprogramma zodat ik kan zien waar de fout zit?
alvast bedankt
 
hoi bedankt dat je ook wilt helpen
ik heb pas miijn computer opnieuw gebouwd
ik heb ook een nieuwe voeding van 550 watt moet ruim voldoende zijn
ook de voeding op de videokaart aangesloten
de kaart heb ik gelijktijdig met de processor, het moederbord, het geheugen, de kast, de voeding en nog wat zaken als beeldscherm ,brander e.d.
is dus allemaal nieuw.
ik ben er niet zeker van dat het mijn videokaart is heb voor de zekerheid ook nieuwe drivers voor de chipset gedownload en geinstaleerd, maar nog steeds geen verbetering.
zelfs met het op de computer zetten van een opgenomen videofilm slaat de computer regelmatig vast.
Ik heb het programma Genius driver advies geprobeert maar ook geen verandering
heb alles in de kast nagekeken en zie ook geen fouten hopeloos wordt ik er van
weet iemand een soort testprogramma zodat ik kan zien waar de fout zit?
alvast bedankt



Ik heb net mijn hele computer opnieuw geinstalleerd eerst met windows XP (bleef hetzelfde euvel hebben) daarna weer Vista probleem blijft ligt volgens leverancier aan de videokaart ik kan hem binnenkort omruilen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan