Videokaart probleem :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elitex

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2009
Geachte forum gebruikers.

Ik heb een probleempje met mijn videokaart, waneer ik spellen wil speelen staat er dat ik mijn videokaart moet instaleeren / update, alleen ik weet niet waar ik de updates vandaan kan haalen. Ik weet ook niet precies welke videokaart ik heb. ( iets van ATI ? )
Daarom wou ik jullie vraagen hoe ik dit probleem kan oplossen zodat ik weer lekker kan genieten van mijn computertje:D.

Met vriendelijke groet.
Elitex :thumb:

Door dit tooltje te downloaden (PC Wizzard 2008) verkrijg je heel veel informatie over je systeem, óók over de videokaart.

Door dit tooltje te downloaden (PC Wizzard 2008) verkrijg je heel veel informatie over je systeem, óók over de videokaart.
Ik ben hem nu aan het downloade, bedankt voor je reactie.
Waneer ik de gegeevens weet wilt u me dan muschien verder helpen :rolleyes:

Welke Windows versie heb je?
Wat zegt apparaatbeheer over je videokaart -> configuratiescherm, systeem, apparaatbeheer?

Laatst bewerkt:
Bij overige aperaate stondt er iets over videocontroller maar ik had berongeluk met mijn stommen kop, op instalatie ongedaan geklikt.

Windows opnieuw opstarten en het komt allemaal weer goed.
Oke, maar wat moet ik dus doen om mijn videokaart te instaleeren ?
Ik ben nu op de site van mijn fabrikant, alleen ik kom er niet uit Product Series ?? Product ?? Operating System ?? daar heb ik dus geen flauw idee van wat daar hoort te staan of hoe ik der achter kan komen.

Eerst opnieuw de pc starten en wachten totdat Windows de kaart opnieuw heeft gedetecteerd en geïnstalleerd.

Oke, ik heb mijn computer op niew gestart en bij dat hardware gebeuren staat er VGA-Comptabel.

Hey verek, hij heeft hem geinstaleerd:eek:
Hartelijk bedankt:love::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan