Videokaart probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickMetProbleem

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo ICT`ers en forummers.

Ik heb al meerdere topics hierover geopend maar ik heb meer info, (en op die andere wordt niet gereageerd, please verplaats mij niet naar een oude topic van mij)

Als ik game/ op internet zit op youtube, dan krijg ik afentoe wel flitsen, dit is niet zo bij Fifa 09 maar wel bij PES10
als ik minecraft doe en dan op youtube zit voor bouwtutorials ofzo dan valt hij heel vaak uit of loopt hij haperend vast, in de ergste gevallen moet ik de pc uitzetten.
Als hij dan vast is gelopen dan staat er 'Beeldscherm stuurprogramma reageert niet meer en is hersteld' en dan is de youtube video groen ..
Al mijn drivers zijn up-to-date, alles is geinstalleerd, Op forums staat veel over dat beeldscherm probleem enz

Groetjes , een wanhopige die niks van computers weet

Hallo wanhopige,
Heb je hier aldoor last van gehad of is dit de eerste keer pas.

Hallo wanhopige,
Heb je hier aldoor last van gehad of is dit de eerste keer pas. Welke videokaart heb je?

Verder kan ik het wel begrijpen van minecraft en youtube. Ook flashspelletjes kunnen vervelend doen.

Ik heb een nVidia gForce 550 GTX tI 1gb en minecraft doet erg vaak schokkerig. Youtube is minder maar flashspelletjes doen ook vervelend.
Dit is vooral omdat minecraft ed meer gebruik maakt van RAM doordat het van JAVA is gemaakt.

Dus dit heb je niet sinds het begin dat je die videokaart bezit?

GTS 450 is nog redelijk goed en lijkt me erg sterk dat dat ding verkeerd werkt.

Heb je geprobeerd de videokaart eruit en erin te doen? LET OP: EERST DE STROOM VAN DE COMPUTER HALEN.

NEE!; de enige die er verstand van heeft is mijn buurman, zal het binnenkort vrage,

Valt een nieuwe videokaart door een fout in garantie?

http://www.youtube.com/watch?v=KWuT8oz4BKc

Nee, de enige manier om een videokaart door de garantie te laten vervallen is door dat ding expres kapot te maken (overclocken word daarmee ook bedoelt)

Nou weet ik niet hoe oud je bent maar als je ongeveer 14 jaar of ouder bent word het echt hoog tijd dat je je pc es een keer openmaakt en kennis maakt met dat ding hoe het in elkaar zit. Sommige fouten kunnen snel en makkelijk worden opgelost en kunnen je geld besparen.

Laatst bewerkt:
Je bent nooit te jong om een videokaart eruit te halen. Kan best aan de videokaart liggen sinds dat ook eens het probleem bij mijn computer bleek te zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan