videokaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

zolexdude

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2014
Beste leden ik heb hier een gaming pc staan wat al ouder is ik wil deze gebruiken om lichte game's te spelen ,tot slot ben ik bezig met emulators ,ik heb de videokaart al veranderd naar een asus 1gb ddr3 nvidia geforce 210ik heb er een tijdje mee kunnen doen maar zo goed is dit ook niet ,nu heb ik een asus hd 7850-dc2-2gddr5-v2 gekocht aan een goed prijsje ,nu zit het dus zo wil ik deze kaart aansluiten en ik start mijn pc op heb ik geen beeld en de fans draaien wel en mijn 6pin is aangesloten op de videokaart ,haal ik hem eruit en ik zet mijn oude in doet hij het wel ,ik heb alles eens nagelopen en alles zit perfect,maar als ik de voeding aan laat en de pc niet opstart dan zie ik wel een groen lampje branden op de videokaart is dit goed ?kan iemand mij raad geven aub ,mijn moederbord is p5n -e-sli ,4gb ram geheugen ddr2 ,processor intel core 2 qaud ,het is bedoeld om hem in een arcadekast te steken ,hopelijk vindt ik de oplossing .mvg

Beste zolexdude, ik heb je vraag een eigen plekje gegeven, inbreken in een topic van iemand anders is niet wenselijk.

Het probleem wat je hebt wordt waarschijnlijk veroorzaakt door je voeding die het niet trekt of het feit dat de drivers van de oude videokaart niet verwijderd zijn voordat je de nieuwe kaart geplaatst hebt.
Dus:
Oude kaart terug plaatsen => drivers hiervan verwijderen => PC uitschakelen / 220V snoer uit het stopcontact => nieuwe kaart plaatsen => stekker in het stopcontact => opstarten en de nieuwe drivers installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan